خبرگزاری کار ایران

از فردا ۱۰ اسفند؛

کلاسهای دانشگاه خوارزمی غیر حضوری و مجازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۷۸۲۵۰

دانشگاه خوارزمی اعلام کرد: کلاس های نظری این دانشگاه از فردا شنبه ۱۰ اسفند به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، ستاد پدافند غیرعامل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا دانشگاه خوارزمی در سومین جلسه خود با حضور اعضا هیئت رئیسه و مدیران بخش های مختلف دانشگاه بحث و بررسی لازم را بعمل آورده و جمع بندی انجام شده در مورد نحوه برگزاری کلاس ها و حضور اعضای هیئت علمی و کارکنان و دانشجویان را اعلام کرد.

الف) بنا بر ملاحظات مطرح شده درخصوص حفظ سلامت دانشجویان  و تداوم تقویم آموزش دانشگاه مقرر شد:

«کلاسهای نظری از شنبه ۱۰ اسفند ماه  ۹۸ به صورت حضوری برگزار نخواهد شد و لزومی به حضور دانشجویان نخواهد بود. این کلاسها به صورت غیرحضوری و مجازی برگزار و شیوه و زمان برگزاری کلاس های مجازی متعاقباً از سوی دانشکده ها اعلام خواهد شد.

 خوابگاه های دانشجویی کماکان در تهران و کرج تا اطلاع ثانوی تعطیل خواهد بود.  

به منظور حسن برگزاری موارد ذکر شده، جلسه هماهنگی با دانشکده ها برگزار و نتیجه آن به اطلاع دانشجویان خواهد رسید.  

 زمان و نحوه برگزاری کلاس های عملی متعاقباً از سوی دانشکده های مربوطه اعلام خواهد شد. درصورتی‌که به هر دلیل، کلاس های نظری  به‌صورت غیرحضوری برگزار نشود، پس از آغاز ارائه دوره ها به صورت حضوری، کلاس‌های جبرانی برنامه ریزی و برگزار خواهد شد.

ب) از روز شنبه ۱۰ اسفند ماه بخش های اداری دانشگاه فعال و لازم است اعضای هیئت علمی و کارکنان در محل کار خود حاضر شوند. نحوه حضور این اساتید تابع تصمیمات معاونین و مدیران و رؤسای دانشکده است. مسلماً حضور اعضای هیئت علمی در دانشگاه طبق روال  گذشته خواهد بود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز