خبرگزاری کار ایران

فرمانداری اعلام کرد:

ممنوعیت عرضه قلیان در قهوه‌خانه‌های شهرستان ری

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۶۷۸

فرماندار ویژه شهرستان ری از ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌های شهرستان ری خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین توکلی کجانی امروز چهارشنبه در جلسه پیشگیری از ویروس کرونا در شهرستان ری اظهار داشت: تمام قهوه‌خانه‌ها و سفره‌خانه‌های شهرستان باید تا اطلاع ثانوی از ارائه هر گونه قلیان به مشتریهای‌شان به شدت اجتناب کنند.

وی با اشاره به اینکه استفاده از قلیان‌های مشترک یکی از راه‌های اصلی شیوع ویروس کرونا در میان مردم محسوب می‌شود، افزود: ممنوعیت ارائه قلیان به تمام صنوفی مرتبط باید سریع ابلاغ شود و در صورت عدم رعایت ضوابط توسط آنها، برخورد جدی و حتی پلمب صورت می‌گیرد.

توکلی کجانی ادامه داد: علاوه بر مراکز عرضه قلیان تمامی پرنده فروشی‌های شهرستان ری نیز باید زیر نظر کارشناسان دامپزشکی شهرستان ری اقدام به ارائه خدمات به مردم کنند.

این مسئول با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از زندان‌ها، مراکز ترک اعتیاد و آسایشگاه‌های نیز در شهرستان‌ری مستقر هستند، تاکید کرد: تمامی دستگاه‌های و عوامل اجرایی از جمله سازمان زندان‌ها، بهزیستی و سایر ادارات باید اقدامات پیشگیرانه و آموزشی را در محل‌های مذکور انجام دهند.

توکی کجانی ادامه داد: دستگاه‌های اجرای شهرستان مانند بخشداری‌ها، شهرداری‌ها باید اقدامات لازم درباره گندزادایی و ضدعفونی کردن اماکن عمومی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به اینکه تعدادی از واحدهای تولید محصولات بهداشتی و ضد عفونی در سطح شهرستان ری فعال هستند، افزود: ضمن شناسایی این واحدهای تولیدی باید محصولاتشان توسط دستگاه‌های دولتی خریداری و بین مردم توزیع شود تا شاهد افزایش قیمت این محصولات در سطح شهرستان نباشیم.

معاون استاندار تهران با تاکید براینکه اخبار مربوط به کرونا و افراد مبتلا به این ویروس در سطح شهرستان ری توسط شبکه بهداشت و بیمارستان‌ها به مردم اعلام شود، گفت: اطلاع‌رسانی دقیق و روشن به خبرگزاری‌ها باید در دستور کار مسئولان باشد تا شایعه‌ای در سطح شهرستان درباره ویروس کرونا منتشر نشود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز