خبرگزاری کار ایران

حسینی:

کادر مدرسه در ایام تعطیلی مدارس باید حضور داشته باشند

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۵۸۸

سومین جلسه ستاد پیشگیری از کرونا ویروس با حضور معاون وزیر و رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی در سازمان آموزش و پرورش استثنایی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، سیدجواد حسینی در این نشست با تاکید بر اینکه آموزش مهمترین گام در پیشگیری از کرونا ویروس است گفت: مدیران، معلمان، رانندگان، والدین، خدمتگزاران، و متصدیان بوفه‌ها باید آموزش‌های لازم را ببینند و این آموزش‌ها را به دانش آموزان منتقل کنند.

وی افزود: دستور العمل پیشگیری از کرونا به استان‌ها ارسال شده است و مدیران مدارس باید در راستای عملی کردن دستور العمل اقدام کرده و اطلاع رسانی لازم را داشته باشند.

حسینی با تاکید بر تعطیل نشدن فرآیند آموزش افزود: آموزش‌های مکمل و استفاده از بستر رسانه‌ها، فضای مجازی و حضور مدیران و معلمان در مدرسه و در ایام تعطیلی مدارس راهکار جبران تعطیلی مدارس و رسیدگی به امر آموزش دانش‌آموزان است.

وی افزود: صدا و سیما در دسترس ترین رسانه است و از بستر شبکه آموزش صدا و سیما نیز می‌توان در آموزش دانش‌آموزان به‌ویژه دانش‌آموزان با نیازهای ویژه استفاده کرد.

حسینی در ادامه گفت: جلسات ستاد پیشگیری از کرونا به صورت روزانه در سازمان تشکیل خواهد شد و آموزش‌های لازم به مدیران مدارس و رؤسای ادارات استثنایی از طریق ویدئو کنفرانس داده خواهد شد.

وی افزود: به روزرسانی شیوه‌های مقابله، پیشگیری و آموزش توانمند سازی معلمان، مدیران، خدمتگزاران، دانش‌آموزان و اولیا، آموزش پیشگیری با رویکرد گروه‌های هفت گانه در آموزش و پرورش استثنایی از جمله نکاتی است که باید مد نظر قرار گیرد.

معاون وزیر با بیان اینکه در ایام تعطیلی مدارس باید کادر مدرسه اعم از مدیر، معاون و معلمان در مدرسه حضور داشته باشند افزود: آماده سازی و مصون سازی مدرسه از ابعاد مختلف، به‌کارگیری توان درون مدرسه و نیز امکانات برون بخشی، طراحی آموزش برای دانش‌آموزان از طریق بستر الکترونیکی، تولید محتوا، حضور معلمان در صورت نیاز در برخی منازل و پذیرش دانش‌آموزان به شکل فردی از جمله مواردی است که نیازمند حضور مدیران و معلمان در مدارس است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز