خبرگزاری کار ایران

جهانپور خبر داد:

ابتلای ۱۳۹ نفر به کرونا و ۱۹ فوتی تا امروز

asdasd
کد خبر : ۸۷۷۴۸۱

رییس اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت از افزایش آمار مبتلایان به کرونا و فوتی‌های ناشی از آن خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، کیانوش جهانپور، رییس اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت درباره آخرین آمار مبتلایان قطعی به ویروس کووید ۱۹ گفت: براساس بررسی‌هایی که انجام شده است، از ظهر روز گذشته تا امروز ۴۴ مورد جدید ابتلا به بیماری کووید ۱۹ شناسایی شده‌اند که در مجموع با این افراد آمار تشخیص قطعی تا ظهر امروز ۱۳۹ نفر خواهد رسید.

وی ادامه داد: کماکان بیشترین مبتلایان در استان قم و استان گیلان است که ۱۵ مورد جدید در استان قم،  ۹ نفر در گیلان، ۴ نفر در استان تهران، یک نفر در استان مرکزی، ۳ نفر در استان خوزستان، ۲ نفر در استان سیستان و بلوچستان، یک نفر در کرمانشاه، یک نفر در اردبیل، یک نفر در مازندران، یک نفر در استان لرستان، یک نفر در استان فارس، ۲ نفر در استان سمنان، یک نفر در استان کهکیلویه و بویراحمد و یک نفر در استان هرمزگان تایید شده است.

به گفته وی تعداد فوت‌شدگان به ۱۹ نفر رسید.

جهانپور گفت: تاکنون ۱۳۸۳ نمونه ارسال شده است. تعداد آزمایشگاه‌های تشخیص کرونا اکنون در کشور ۷ مرکز است که تا آخر هفته ۱۵ آزمایشگاه برای نیازهای آزمایشگاهی بیمارستانهای معین و درمانگاه های تشخیصی ایجاد خواهد شد. بنابراین تا اوایل هفته آینده به ۲۲ مرکز افزایش می‌یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز