خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران:

همکاران ما در مدارس تخصصی در شاخص‌های ضدعفونی ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۹۵۸

سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: متاسفانه شاخص‌های ضدعفونی و تخصص در همکاران ما در مدارس وجود ندارد و از این بابت نگرانی هایی داریم.

به گزارش ایلنا، مسعود ثقفی سخنگوی آموزش و پرورش شهر تهران در برنامه صبح و گفت‌وگو درباره علت عدم اعلام تعطیلی مدارس تا پایان هفته و اکتفا کردن اعلام این تعطیلی برای مدارس شهر تهران گفت: تعطیلی مدارس موافقان و مخالفانی دارد و برای همین تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس تهران روزانه اعلام می‌شود. برخی مخالفان تعطیلی مدارس معتقد هستند اگر مدارس را یک هفته تعطیل اعلام کنیم باعث افزایش مسافرت‌ها و شیوع ویروس کرونا به سایر شهرها می‌شود اما این دلیل اصلی ما از مدل تصمیم گیری اعلام تعطیلی روزانه مدارس نبود.

وی ادامه داد: تصمیم گیری درباره تعطیلی مدارس فقط بر عهده آموزش و پرورش نیست.

ثقفی بیان کرد: ما برای روند نظافت و ضدعفونی مدارس برنامه‌هایی را ابلاغ کردیم اما متاسفانه شاخص‌های ضدعفونی و تخصص در همکاران ما در مدارس وجود ندارد. ما هم نگرانیم که شاید شرایط مدارس ما برای مقابله با این ویروس مهیا نباشد و از این رو موافق تعطیلی دو هفته‌ای مدارس بودیم.

سخنگوی آموزش و پرورش تهران تاکید کرد: مردم برای کسب اطلاعات و اخبار فقط به سایت رسمی آموزش و پرورش، خبرگزاری‌های رسمی کشور و رسانه ملی مراجعه کنند.

وی درباره احتمال تعطیلی روز چهارشنبه نیز گفت: نظرات وزارت بهداشت برای تعطیلی مدارس قطعاً در اولویت است و هنوز تصمیمی درباره تعطیلی مدارس در روز چهارشنبه اتخاذ نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز