خبرگزاری کار ایران

درخواست از وزارت ارشاد برای ایجاد آرامش روانی در جامعه

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۸۶۶

عضو شورای شهر تهران از وزارت ارشاد درخواست کرد برای ایجاد آرامش روانی در جامعه و بین مردم تلاش کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا ، محمود میرلوحی در جریان دویست و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در تذکری ضمن تشکر از خدمات جامعه پزشکی و پرستاری در جریان شیوع ویروس کرونا گفت:‌ ‌از شهرداری و مدیریت شهری که در نظافت و بهداشت شهر مسئولیت دارد و وظایف خود را انجام می‌دهند،‌همچنین تلاش‌های مترو، اتوبوسرانی، اداره کل سلامت، خدمات شهری به ویژه کارگران شریف و عزیز نظافت شهر ، پرتلاش در حال خدمت رسانی هستند سپاسگزاریم.

وی همچنین خطاب به وزارت ارشاد اسلامی گفت: تقاضا می‌کنم در جهت دفاع از آرامش بخشیدن به مردم وزارت ارشاد  تمام تلاش خود را به کار بگیرد و  با توجه ارزشهای دینی و ملی فراوان کشور با بهره‌گیری از اهل فکر و فرهنگ برای ایجاد آرامش میان مردم بهره بگیریم. شرایط دفاع مقدس که همه مردم به صحنه آمدند  و با فداکاری نسبت به یکدیگر برخورد می‌کردند نشان داده است که ما در کمک رسانی و یاری رسانی به یکدیگر به بهترین شکل ممکن عمل می‌کنیم. لذا نباید اجازه دهیم اضطراب و استرس و تشویش ذهنی بر ما غلبه کند.

میرلوحی تاکید کرد: باید آموزش‌ها به شکل مستمر ارائه شود ولی نباید اجازه دهیم فضای جامعه مورد هجوم فرصت طلبان و سوءاستفاده گران قرار بگیرد. لذا وزارت ارشاد باید مواجهه مناسب با فرصت طلبان در دستور کار خود قرار دهد و ارزش‌های دینی و ملی در کمک به هموطنان مورد توجه قرار گیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز