خبرگزاری کار ایران

با اعلام رسمی دانشگاه؛

کلاس‌های دانشگاه علم‌وصنعت از شنبه الکترونیکی می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۷۵۵

در پی احتمال شیوع ویروس کرونا، دانشگاه علم‌وصنعت با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد کلاس‌های این دانشگاه از روز شنبه به‌صورت مجازی برگزار می‌شوند.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه دانشگاه علم و صنعت در این باره آمده است: بدینوسیله به اطلاع می‌‌رساند جلسه فوق العاده شورای دانشگاه در تاریخ ۹۸/۱۲/۴ برگزار و در خصوص نحوه برگزاری کلاس‌های درسی تصمیم گیری نموده که مفاد آن به شرح ذیل اعلام می­ گردد:

پیرو اطلاع رسانی‌‌های انجام شده از سوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی درباره احتمال شیوع ویروس کرونا و لزوم انجام تدابیر پیشگیرانه و نیز درخواست­‌های گروه‌های مختلف دانشجویی برای استفاده از امکانات غیر حضوری، به اطلاع می‌رساند به منظور اطمینان از تداوم صحت و سلامت دانشجویان، از روز شنبه ۹۸/۱۲/۱۰، کلیه کلاس‌های درسی در مقاطع مختلف تحصیلی دانشگاه، به صورت الکترونیکی و با استفاده از سامانه LMS ارائه خواهد شد. بدین ترتیب دانشجویان با اتصال به سامانه LMS از کلاس­‌های آموزش الکترونیکی مربوطه استفاده خواهند نمود.

در این زمینه مرکز آموزش الکترونیکی ضمن ایجاد امکانات دسترسی و کاربری مربوطه برای کلیه دانشجویان، فایل راهنمای لازم را نیز در اختیار آنها قرار خواهد داد. درباره برگزاری کلاس ­های آزمایشگاهی، کارگاهی و عملی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز