خبرگزاری کار ایران

در اطلاعیه‌ای اعلام شد؛

تعطیلی هیأت‌های مذهبی برای جلوگیری از گسترش کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۶۷۱

هیأت‌های مذهبی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا جلسات خود را لغو کردند.

به گزارش ایلنا، روز اول ماه رجب مصادف با میلاد امام باقر (ع) و روز سوم این ماه نیز مصادف با شهادت امام‌ هادی(ع) است که مساجد، هیأت‌ها و اماکن متبرکه اقدام به برگزاری جلسات مناسبتی می‌کنند اما شیوع کرونا در کشور موجب شد تا برخی هیأت‌های کشور برای جلوگیری از گسترش این بیماری، جلسات مناسبتی خود را لغو کردند.

جلسه هفتگی مهدیه امام حسن مجتبی (ع) با مدیحه‌سرایی سعید حدادیان و محمدحسین حدادیان که بنا بود امروز دوشنبه ۵ اسفندماه برگزار شود، لغو شد.

همچنین جلسه هفتگی سه‌شنبه‌ها هیأت محبان اهل بیت (ع) با مدیحه‌سرایی حسین طاهری و هیأت میثاق با شهدا با مدیحه‌سرایی میثم مطیعی لغو شد. هیأت‌های احرارالعباس (ع)، جوادالائمه (ع)، قتیل‌العبرات، عشاق‌الحسین (ع)، مکتب‌الحسین (ع) با مدیحه‌سرایی نریمان پناهی، سائلین حضرت حضرت زینب (س) و هیأت فاطمیه تهران نیز جلسات خود را در این مناسبت‌ها تعطیل کردند.

همچنین کلاس آموزش مداحی دوشنبه‌های خانه مداحان اهل بیت (ع) و جلسات هفتگی چهارشنبه‌های این نهاد نیز لغو شد.

آیت‌الله سبحانی از مراجع عظام تقلید گفته است: توصیه پزشکان و مسئولان بهداشتی و درمانی کشور برای مقابله با کرونا از جمله عدم حضور در اجتماعات بر ما حجت است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز