خبرگزاری کار ایران

گویا خبر داد؛

انجام بیش از ۱۷۰۰ آزمایش کرونا در یک هفته گذشته/ اکثر بیماران رو به بهبود هستند

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۵۸۳

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت از انجام بیش از ۱۷۰۰ آزمایش کرونا در یک هفته گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا،‌ محمد مهدی گویا (رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت) در نشست مشترکی که با مدیران بیمارستان مسیح دانشوری برگزار شد، ضمن تشکر از زحمات جامعه درمانی و پرستاری کشور گفت: بابت همه زحماتی که کادر درمانی و پزشکی در این مدت به صورت شبانه روزی کشیدند و بدون آنکه احساس خستگی کنند به کار خود ادامه دادند. از تک تک پرسنل بیمارستانی و پرستاری تشکر می کنم چراکه در این مدت با سختی‌هایی روبرو بودند و زحمات آنها هرگز فراموش شدنی نیست.

او با اشاره به اقداماتی که در بیمارستان مسیح دانشوری در حال انجام است اظهار داشت: بیمارستان مسیح دانشوری بیمارستان ویژه‌ای است و پیچیده‌ترین موارد ابتلا به بیماری های ریوی به آنجا مراجعه می کنند و مدرنترین امکانات را در اختیار می‌گذارند.

گویا با اشاره به اقداماتی که در این مدت در زمینه تشخیص بیماری انجام شده است گفت: از لحظه‌ای که امکانات تشخیص این بیماری را در اختیار گرفتیم یعنی از دوشنبه هفته گذشته،‌ تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰  آزمایش در ۵ آزمایشگاه که یکی از مهمترین‌ها همین آزمایشگاه بیمارستان مسیح دانشوری است انجام شده  است. هر آزمایشگاهی به طور متوسط و روزانه بیش از ۳۰۰ آزمایش پیچیده تخصصی انجام شده است که با استفاده از روش‌های مدرن و تشخیصی بوده است.

رئیس مرکز مدیریت بیماری‌های واگیر وزارت بهداشت  گفت: اکثر بیماران با استفاده از روش‌های مدرن تشخیصی و درمانی، همچنین امکانات و داروهایی دریافتی بهبود یافته اند و  تجربه ما می‌تواند مورد استنفاده  بسیاری از کشورهای دنیا قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز