خبرگزاری کار ایران

در گفت‌وگو با ایلنا اعلام شد؛

تصمیم‌گیری درباره مراسم اعتکاف تا یکی دو روز آینده اعلام می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۴۴۰

معاون فرهنگی رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ تهران گفت: تا مراسم اعتکاف دو هفته دیگر زمان هست و تا یکی دو روز آینده تصمیم‌گیری در این باره اعلام خواهد شد.

«محمد دادسرشت» معاون فرهنگی رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره لغو مراسم اعتکاف در دانشگاه‌ها گفت: ستاد اعتکاف کل کشور امروز اعلام کرده است که نتیجه بررسی‌ها جهت برگزاری اعتکاف امسال را تا فردا یا پس فردا اعلام خواهند کرد، ما نیز منتظریم که آنها تصمیمات نهایی را اعلام کنند.

وی ادامه داد: دانشگاه‌‌ها در استان و کل کشور تابع دانشگاه‌های علوم پزشکی هر استان هستند، اگر آنها بگویند که مراسم اعتکاف در دانشگاه تعطیل می‌شود، تعطیل خواهد شد و اگر بگویند تعطیل نیست؛ مراسم اعتکاف در دانشگاه تعطیل نمی‌شود.

معاون فرهنگی رییس دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ تهران گفت: در هر صورت اخبار مبنی بر اعتکاف در کل کشور تا فردا از سوی ستاد اعتکاف کل کشور منتشر خواهد شد. مانند راهیان نور که تعطیلی آن ربطی به دانشگاه‌ها نداشت و در کل کشور لغو شد و دانشگاه‌ها نیز به تبع آن برنامه راهیان نور را لغو کردند.

دادسرشت اظهار داشت: تا اعتکاف دو هفته دیگر زمان هست و تا یکی دو روز آینده تصمیم‌گیری درباره مراسم اعتکاف اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز