خبرگزاری کار ایران

وزارت آموزش‌وپرورش هیچ کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۳۲۳

مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش اعلام کرد: وزارت آموزش‌وپرورش هیچ کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی ندارد.

به گزارش ایلنا، در اطلاعیه وزارت آموزش‌وپرورش آمده است: "اخیراً در پیام‌رسان غیررسمی «تلگرام» برخی افراد با ساخت کانال خبری و با عنوان جعلی «وزارت آموزش‌وپرورش» اقدام به برگزاری نظرسنجی با موضوع تعطیلی مدارس به بهانه شیوع ویروس کروناکرده‌اندکه باعث شده است تا برخی دانش آموزان عزیز و اولیای محترم تصورکنند این منابع خبری وابسته به وزارت آموزش‌وپرورش می‌باشد.

شایان‌ذکر است؛ وزارت آموزش‌وپرورش به استناد «بند ۷ مصوبه شورای عالی فضای مجازی با موضوع سیاست‌ها و اقدامات ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» مبنی بر اینکه هرگونه استفاده از پیام‌رسان‌های اجتماعی خارجی برای دستگاه‌های دولتی ممنوع است، هیچ کانال رسمی در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌های خارجی اعم از تلگرام و توییتر ندارد. لذا وزارت آموزش‌وپرورش هرگونه وابستگی کانال‌های موجود با این وزارتخانه را تکذیب می‌کند.

از مخاطبان، دانش آموزان عزیز و اولیای گرامی آن‌ها درخواست می‌شود تا اخبار و اطلاعیه‌های وزارت آموزش‌وپرورش را صرفاً از طریق پورتال رسمی این وزارت خانه به نشانی www.medu.irو مراجع رسمی دنبال کنند و فریب برخی افراد و رسانه‌های غیر معتبر را نخورند.

گفتنی است؛ وزارت آموزش‌وپرورش حق قانونی خود را جهت پیگیری اخبار کذب این کانال‌ها محفوظ می‌داند."

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز