خبرگزاری کار ایران

روابط عمومی دانشگاه اعلام کرد:

علائم ابتلا به کرونا در دانشگاه تربیت مدرس مشاهده نشده/ در اعلام دانشجویان مبتلا پنهان‌کاری نمی‌کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۶۲۴۷

روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به توئیتی درباره ابتلای تعدادی از دانشجویان دانشگاه به کرونا واکنش نشان داد.

به گزارش ایلنا، متن جوابیه روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در واکنش به توییت یکی از فعالان شبکه‌های اجتماعی درباره ابتلای تعدادی از دانشجویان دانشگاه به ویروس‌کرونا به این شرح است: «مرکز بهداشت و درمان دانشگاه همرمان با انتشار خبر شیوع ویروس کووید_19 اقدامات پیشگیرانه ای را برای مقابله با این بیماری در دستور کار خود قرار داد.

درباره برگزاری اردوی جمکران نیز این مرکز بلافاصله پس از بازگشت دانشجویان شرکت‌کننده، اقدام به معاینه برای احراز سلامت آنها کرد که خوشبختانه طبق گزارشی که برای مسئولان دانشگاه ارسال کرده، هیچ‌گونه علائمی مبنی بر ابتلای آنان به ویروس کرونا مشاهده نشده است. بدیهی است اقدامات دانشگاه برای پیشگیری و مقابله با این ویروس شفاف و روشن بوده و مرکز بهداشت و درمان نیز در صورت وجود نمونه مثبت، ابایی برای انتشار آن ندارد!

تمامی مساعی مسئولان دانشگاه بر حفظ آرامش و جلوگیری از تنش های روحی و روانی دانشجویان بوده و انتظار می رود خبرنگاران و فعالان شبکه‌های اجتماعی در انتشار اخبار فقط به مراجع موثق و رسمی دانشگاه استناد کنند.

اخبار و رویدادهای دانشگاه فقط از طریق پایگاه خبری و شبکه‌های رسمی اطلاع‌رسانی مجازی که پیوندهای آن در تارنمای دانشگاه برای همگان قابل دسترس است منتشر می‌شود. از مخاطبان دانشگاهی نیز درخواست می‌شود در دریافت و انتقال آخرین اخبار صحیح، فقط به این مرجع استناد کنند.

این دانشگاه پیگیری قضایی درباره انتشار اخبار و اطلاعات نادرست را برای خود محفوظ می داند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز