خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

غیبت دانشجویان ساکن در شهرهای کانون کرونا موجه است

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۵۵۰

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: غیبت دانشجویانی که در شهرهای کانون کرونا مانند قم رفته‌اند و در آنجا ساکن هستند، موجه است.

«سعید حبیبا» معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره موجه شدن غیبت دانشجویان ساکن در استان‌های کانون کرونا مانند استان قم گفت: غیبت دانشجویانی که در شهرهای کانون کرونا مانند قم رفته‌اند و در آنجا ساکن هستند، موجه است،‌ زیرا اگر اینها به تهران و دانشگاه بازگردند می‌توانند ناقل بیماری باشند، موجه بودن غیبت نیز تنها برای این دانشجویان امکان پذیر است.

وی ادامه داد: ما به دانشجویانی که ساکن استان‌های کانون کرونا هستند، گفته‌ایم به این استان‌ها نروند یا اگر رفتند دیگر برنگردند و اگر برگشتند به قسمت‌های قرنطینه مراجعه کنند تا از سلامت خود مطمئن شوند.

حبیبا درباره آن دسته‌ از دانشجویانی که علائم مشکوک به کرونا دارند آیا غیبت‌شان موجه خواهد شد یا نه؟ گفت: دانشجویانی که علائم مشکوک دارند و هر فردی که بیمار باشد،‌ از پزشک برای ما گواهی سلامت بیاورد ما آن را مد نظر قرار می‌دهیم.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: در حال حاضر خطر کرونا در سطح شهر تهران به اندازه قم نیست. همچنین ما در حال حاضر پردیس قم را تعطیل کرد‌ه‌ایم اما در مورد دانشگاه‌های تهران فعلا به این نتیجه نرسیده‌ایم. اکنون فقط پردیس قم تعطیل است و دیگر پردیس‌های سراسری کشور مشغول فعالیت هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز