خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با ایلنا:

تغییر زمان آزمون دکتری به دلیل شیوع کرونا مطرح نیست/تلاش داریم در محیطی مناسب آزمون را برگزار کنیم

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۲۴۲

رییس سازمان سنجش آموزش کشور با تاکید براینکه تغییر زمان آزمون دکتری به دلیل شیوع کرونا مطرح نیست، گفت: تمهیدات پیشگیرانه برای مراکز آزمون دکتری انجام شده است.

«ابراهیم خدایی» رییس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره تغییر زمان آزمون دکتری سال ۹۹ به دلیل شیوع کرونا ویروس در کشور گفت: در حال حاضر بحث تغییر زمان آزمون مطرح نیست، بلکه ما تلاش داریم، محیطی مناسب برای برگزاری آزمون را فراهم کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا با وزارت بهداشت در این خصوص جلسه یا مذاکره‌ای داشته‌اید؟ گفت: قاعدتا در حال حاضر همه نهادها با وزارت بهداشت ارتباط دارند، اما وزارت علوم نیز یک ستاد تشکیل داده که پیش‌تر هم اعلام شده تا تمهیدات پیشگیرانه در دانشگاه‌ها اعمال شود.

خدایی گفت: ما با وزارت بهداشت ارتباط تنگاتنگ داریم و امیدواریم مشکلی پیش نیاید.همه پیش‌بینی‌های لازم برای مکان‌های آزمون دکتری ۹۹ انجام شده است.

رییس سازمان سنجش آموزش کشور توضیح داد: در رابطه با اقدامات پیشگیرانه، توصیه‌هایی به داوطلبان داده شده است و همچنین انجام یک سری از کارها مربوط به عوامل اجرایی و دانشگاه‌ها است که باید رعایت شود.

وی افزود: دانشگاه‌ها در حال حاضر برقرار هستند و به صورت سیستماتیک مسائل بهداشتی را رعایت می‌کنند و پیش‌بینی‌های خوبی در این زمینه انجام داده‌اند. بحث آزمون دکتری که روز ۹ اسفند ماه برگزار خواهد شد، جدا از این مساله نیست به همین دلیل ما تاکید بیشتر و امکانات بیشتری جهت حفظ شرایط مساعد خواهیم داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز