خبرگزاری کار ایران

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با ایلنا:

هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در میان دانشجویان مشاهده نشده است/دستورالعمل جدید خوابگاه‌ها برای پیشگیری از کرونا فردا ابلاغ می‌شود/ مذاکره وزارت علوم و وزارت بهداشت درباره تعطیلی دانشگاه‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۷۵۰۰۹

معاون دانشجویی دانشگاه تهران گفت: تا این لحظه هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در میان دانشجویان مشاهده نشده است.

«سعید حبیبا» معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره اقدامات انجام شده برای خوابگاه‌های دانشجویی جهت پیشگیری از کرونا ویروس گفت: در حال حاضر مرکز بهداشت دانشگاه تهران در حال تهیه یک دستورالعمل جدید برای مراکزی همچون خوابگاه‌ها، سلف‌ها، کلاس‌های درس و مکان‌هایی است که به نوعی دانشجویان در آن تجمع داشته و یا حضور می‌یابند. این دستور العمل تا فردا صبح ابلاغ خواهد شد.

وی در ادامه توضیح داد: از طرف دیگر مواد ضدعفونی کننده برای سرویس‎های بهداشتی و خوابگاه‌ها نیز پیش‌بینی شده است، علاوه بر این برای آن دسته از افرادی که در بخش پخت و پز غذا و شست‌و شوی ظروف غذاهای دانشجویی هستند، یک برنامه خاص جهت ضدعفونی بیشتر در نظر گرفته شده است.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: در این میان هماهنگی میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  و وزارت علوم در حال انجام است، تا ببینیم آیا برگزاری کلاس‌ها در دانشگاه‌ها ادامه پیدا کند یا خیر؟ برای نتیجه هماهنگی‌ها باید منتظر باشیم تا وزارت‌خانه به تصمیم نهایی برسد و آن را ابلاغ کند.

حبیبا در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به شیوع کرونا و مرگ چهار نفر بر اثر آن آیا برای تهیه دستورالعمل دیر نشده است؟ گفت: یک سری از اطلاعات از طریق فضای مجازی طی چهار هفته گذشته به دست دانشجویان رسیده و پیش از جدی شدن ویروس کرونا بنرهایی درباره شست‌وشوهای فردی در دانشگاه نصب و توزیع شده بود.

معاون دانشجویی دانشگاه تهران در پایان اظهار داشت: این دستور العمل‌های جدید نیز کمک می‌کند آن دسته از افرادی که در کار نظافت هستند با دقت بیشتری کار کنند. دستورالعمل جدید ارائه خواهد شد، دستورالعمل‌های اولیه نیز پیش از اینها اعلام شده بود. لازم به ذکر است که تا به الان هیچ مورد مشکوکی از ابتلا به کرونا در میان دانشجویان مشاهده نشده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز