خبرگزاری کار ایران

سردار رحیمی خبر داد:

تامین امنیت تمام شعب اخذ رأی در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۷۴

رییس پلیس تهران بزرگ گفت: با تمام توان و برنامه‌ریزی طولانی‌مدت که حاصل آن را امروز می‌بینیم، امنیت تمام شعب اخذ رأی را برقرار کردیم و هیچ مشکل قابل ذکری تا این لحظه نداشته‌ایم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سردار حسین رحیمی که برای شرکت در انتخابات در مسجدالنبی نارمک حضور یافت، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مجلس شورای اسلامی مجلسی است که بر آمده از آرای مردم است. میلیون‌ها ایرانی در سراسر ایران در انتخاباتی رقابتی و باشکوه شرکت می‌کنند و نمایندگان خود را که عصاره ملت هستند، انتخاب می‌کنند تا آنان با قانونی که در مجلس تصویب می‌کنند، نقشه راه و حرکت جمهوری اسلامی ایران را برای سالهای بعد تعیین و ترسیم کنند.

وی افزود: نمایندگان جایگاه و قدرت نظارتی بر دستگاه‌های مختلف دارند و ترسیم‌کننده مسیر آینده انقلاب و نظام هستند، بنابراین هر قدر این مجلس به سبب حضور مردم در انتخابات قوی‌ترانتخاب شود، طبیعتا می‌تواند با توان بیشتری اقدامات خود را انجام دهد.

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ خاطرنشان کرد: بنابراین بسیار مهم است که مردم، علاقه‌مندان به نظام و ایران با حضور گسترده در انتخابات و انتخاب نمایندگان انقلابی، متدین، جهادی، کارآمد و ولایی زمینه‌ای فراهم کنند که نظام جمهوری اسلامی بتواند در آینده با این همه توطئه که از طریق دشمنان علیه نظام انجام می‌شود، گام‌های مستحکمی برای عمران و پیشرفت کشور بردارند.

وی با بیان اینکه تامین امنیت انتخابات به عهده نیروی انتظامی است، توضیح داد: با تمام توان و برنامه‌ریزی طولانی‌مدت که حاصل آن را امروز می‌بینیم، امنیت تمام شعب اخذ رأی را برقرار کردیم و هیچ مشکل قابل ذکری تا این لحظه نداشته‌ایم.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در تهران بالغ بر 4552 شعبه اخذ رأی داریم که بیش از 14 هزار نفر مشغول برقراری نظم، انضباط و امنیت انتخابات هستند و در کنار آن، امنیت شهر و خدمات که باید به مردم در کلانتری‌ها و پلیس راهور ارائه دهیم، را نیز مد نظر قرار دادیم و با آماده‌باش کامل از روز گذشته این تضمین و تاکید را داریم که انتخابات در کمال آرامش برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز