خبرگزاری کار ایران

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور:

تا این لحظه مشکل خاصی از نظر امنیتی نداشته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۸۲۲

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور گفت:‌ تا این لحظه مشکل خاصی از نظر امنیتی نداشته‌ایم و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین ذوالفقاری معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور در حاشیه بازدید از ستاد انتخابات کشور در جمع خبرنگاران در پاسخ به روند تامین امنیت انتخابات اظهار کرد: در رابطه با امنیت انتخابات از ۶ ماه پیش برنامه‌ریزی انجام شده و ستاد امنیت انتخابات در استان‌ها کارش را شروع کرده و با کمیته‌های مختلفی که زیر مجموعه ستاد امنیت است برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

وی افزود: حدود ۳۰۰ هزار نفر از نیروهای انتظامی، سپاه و بسیج برای تامین امنیت انتخابات در نظر گرفته شدند و به طور مستقیم در جهت تامین امنیت انتخابات در شعب اخذ رای و همچنین در بخش‌هایی که مربوط به مسیر تردد صندوق‌های اخذ رای است، قرار دارند.

ذوالفقاری تصریح کرد: در مرزهای کشور نیروهای مرزبانی، سپاه و ارتش و در تمام کشور نیروهای اطلاعاتی و انتظامی در حال فعالیت هستند که با امنیت کامل انتخابات انجام گیرد.

وی تاکید کرد: نیازهای بالگردی توسط ستاد کل نیروهای مسلح برای امر انتخابات تعیین شده است و بالگردها و امکانات هوایی برای اقدامات عملیاتی انجام شده و تمام سیستم‌های امنیتی، اطلاعاتی و الکترونیکی در آمادگی قرار دارد که انتخابات را با امنیت کامل به پایان برسانند.

ذوالفقاری یادآور شد: تا این لحظه مشکل خاصی از نظر امنیتی نداشته‌ایم و اشراف اطلاعاتی کامل وجود دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز