خبرگزاری کار ایران

رییس سازمان پزشکی قانونی در گفت‌وگو با ایلنا:

اعلام آمار کشته‌شدگان آبان‌ماه بر عهده دولت است/ همه اطلاعات در اختیار شورای امنیت کشور است

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۸۶۸

رییس سازمان پزشکی قانونی گفت: اعلام آمار کشته‌شدگان آبان‌ماه براساس مصوبه شورای امنیت کشور برعهده دولت است.

"عباس مسجدی آرانی" رییس پزشکی قانونی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در پاسخ به سوالی درباره سخنان رییس‌جمهور در نشست خبری خود با اصحاب رسانه مبنی بر اینکه آمار کشته‌شدگان اعتراضات آبان‌ماه در اختیار پزشکی قانونی کشور است و اگر برای آنها روشن است که باید روشن شده باشد، باید اعلام کنند، گفت: دولت باید این آمار را اعلام کند. ما نکته‌ای در این رابطه نداریم.

وی ادامه داد: براساس مصوبه شورای امنیت کشور وظیفه دولت است که این آمار را اعلام کند.

رییس سازمان پزشکی قانونی کشور خاطرنشان کرد: ما به مراجع ذیصلاح اعلام کردیم و هیچ وظیفه‌ای مبنی بر اعلام عمومی آن نداریم و همانطور که گفتم، در مصوبه شورای امنیت کشور که زیرمجموعه دولت است و وزیر کشور رییس آن است، مشخص شده است که چه کسی باید این آمار را اعلام کند.

مسجدی در پاسخ به این سوال که آیا افراد مجهول‌الهویه نیز در ارتباط با کشته شدگان آبان ماه وجود داشته است؟ خاطرنشان کرد: همه اطلاعات در اختیار شورای امنیت کشور است. تمام اطلاعات در این رابطه را می‌توانید از آقای وزیر کشور سوال کنید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز