خبرگزاری کار ایران

مسجدجامعی:

کوچه پس کوچه‌های تهران در فیلم‌ها به نمایش گذاشته شود

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۵۸۸

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: امسال در جشنواره فیلم فجر پرده زیبا و ظاهر فریب شهر در فیلم‌ها کنار رفت و عمق فرهنگ جاری در کوچه‌ها و چهره‌های هولناک شهر به تصویر کشیده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد مسجدجامعی در جریان یکصد و نود و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به مشارکت شهرداری تهران در جشنواره فیلم فجر گفت: امسال شاهد آن بودیم که یک نوآوری از سوی شهرداری تهران انجام شد و آموزش‌های شهروندی از طریق سینما در اختیار مردم قرار گرفت. پیش از این در حوزه شهروندی در آموزش‌های رسمی اقدامات زیادی انجام شده اما کارساز نبود، وی تصریح کرد: لازم است که پیام‌ها و آموزش‌های شهروندی‌مان را در قاب‌های جدید به مردم ارائه کنیم.

مسجدجامعی ادامه داد: امسال در جشنواره  فیلم فجر پرده زیبا و ظاهر فریب شهر در فیلم‌ها کنار رفت و عمق فرهنگ جاری در کوچه‌ها و چهره‌های هولناک شهر همچون مسئله کار کودک و غیره به تصویر کشیده شد. این تصاویری که در برخی فیلم‌ها در تهران به نمایش گذاشته شد به واقعیت تهران نزدیکتر است و از حناچی می‌خواهیم که از ظرفیت جشنواره فیلم فجر و حتی فیلم شهر که از گذشته به ما ارث رسیده استفاده کند و ظاهر شهر را بشکافد و کوچه پس کوچه‌های تهران به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز