خبرگزاری کار ایران

سرهنگ داوود فرد خبرداد:

بازداشت مامور قلابی با جعل عنوان رئیس آگاهی

asdasd
کد خبر : ۸۷۲۳۹۷

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ، از دستگیری مامور قلابی خبر داد و گفت: این شخص با جعل عنوان رئیس اداره پنجم اداره آگاهی تهران اقدام به اخاذی از شهروندان در محدوده میدان شهدا می‌کرد دستگیر شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ کارآگاه داوود فرد در تشریح خبر گفت: در مورخه دوازدهم بهمن‌ماه طی تماس تلفنی مرد جوانی با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر اخاذی سه میلیون تومانی توسط فرد میان‌سالی ناشناس که خود را رئیس اداره پنجم پلیس آگاهی معرفی می‌کرد پرونده تشکیل و به جهت رسیدگی تخصصی از کلانتری ۱۱۰ شهدا به معاونت مبارزه با سرقت‌های خاص پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی افزود: شاکی پس از حضور در اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت من کاسب محدوده میدان شهدا هستم و این شخص با مراجعه و معرفی خود به عنوان رئیس اداره پنجم با دادن وعده‌های مانند من می‌توانم مشکلات شما را رفع کنم (کسر خلافی-رفع توقیفی و…) اقدام به اخاذی کرده است.

فرد در ادامه گفت: کارآگاهان با شنیدن اظهارات شاکی و با هماهنگی مقام قضائی دستگیری سارق به عنف را در دستور کار خود قرار دادند که با انجام اقدامات پلیسی مخفیگاه وی را در حوالی میدان خراسان شناسایی کردند که در مورخه ۱۳ بهمن ماه طی یک عملیات پلیسی سارق به هویت سهراب ۴۵ ساله دستگیر و یک دستگاه موتورسیکلت نیز کشف و توقیف و به اداره پنجم منتقل شد.

جانشین پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: در تحقیقات صورت گرفته از سهراب ضمن قبولی بزه خود اظهارات داشت من به دلیل اینکه بیکار بودم با جعل عنوان رئیس اداره پنجم اقدام به اخاذی از سه نفر کاسب به ارزش ده میلیون تومان کردم و پول حاصله را صرف امورات زندگی کردم.

فرد در پایان گفت: ضمن اعتراف صریح متهم به جرم خود انگیزه را کسب درآمد اعلام داشته متهم با صدور قرار قانونی از سوی مقام قضائی برای انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار کارآگاهان اداره پنجم پلیس آگاهی تهران بزرگ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز