خبرگزاری کار ایران

سخنگوی آتش‌نشانی به ایلنا خبر داد:

آتش‌سوزی گسترده در انبار قطعات پلاستیکی

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۹۵۷

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از آتش‌سوزی گسترده در یک انبار قطعات پلاستیکی در منطقه باقرشهر خبر داد.

«جلال ملکی» سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره جزییات این حادثه گفت: در ساعت 23:09 شب گذشته یک مورد حادثه آتش‌سوزی گسترده در یک انبار قطعات و ضایعات پلاستیکی در باقرشهر، خیابان انرژی به سامانه 125 سازمان آتش‌نشانی تهران اطلاع داده می‌شود.

وی با بیان اینکه بلافاصله دو ایستگاه به همراه خودروهای حامل تانکر آب و تجهیزات تنفسی به محل حادثه اعزام شد، ادامه داد: این منطقه خارج از محدوده استحفاظی شهرداری تهران است و نیروهای آتش‌نشانی به عنوان نیروی کمکی به این منطقه اعزام شده‌اند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه پیش از رسیدن نیروهای آتش‌نشانی تهران نیروهای آتش‌نشانی باقرشهر در محل حادثه حاضر شده بودند، تصریح کرد: محل آتش‌سوزی یک محوطه باز بود که با دیوارهایی اطراف آن محصور شده بود. این محوطه که حدود 4 هزار متر وسعت داشت مملو از قطعات پلاستیکی بود و از این قطعات پلاستیکی برای تولید مواد دست دوم دیگری استفاده می‌شد.

ملکی خاطرنشان کرد: این محوطه 4 هزار متری به طور کامل شعله‌ور بود به گونه‌ای که ارتفاع شعله‌ها از فاصله دور قابل رویت بود. در مجاورت این محوطه 5 باب سوله بزرگ دیگر نیز وجود داشت و بیم آن می‌رفت که آتش به این سوله‌ها نیز سرایت کند.

وی ادامه داد: آتش‌نشانان تهران به کمک آتش‌نشانان باقرشهر از چند طرف عملیات خود را آغاز کردند و خوشبختانه به سرعت موفق شدند، آتش‌ را تحت کنترل خود درآورده و از سرایت آن به اطراف جلوگیری کنند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران یادآور شد: در نهایت این عملیات در ساعت 2:08 بامداد به پایان رسید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز