خبرگزاری کار ایران

سلیمی خبر داد:

برف و کولاک در ۲۲ استان کشور/امدادرسانی به بیش از ۳۶ هزار نفر در ۱۶۹ محور کوهستانی

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۷۲۵

رییس سازمان امداد و نجات از امدادرسانی به ٣٦٧٨٦ نفر در ١٦٩ محور کوهستانی و ٤٩ شهر و روستا که درگیر برف و کولاک بوده‌اند خبر داد.

مرتضی سلیمی رئیس سازمان امداد و نجات در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا درباره آخرین گزارش امدادرسانی در کولاک برف از ١٩ لغایت ٢٥ بهمن گفت: ٢٢ استان شامل استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، اصفهان، ایلام، تهران، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، خراسان شمالی، زنجان، سمنان، قزوین، قم، کردستان، کرمانشاه، کرمان، کهگیلویه و بویراحمد، گلستان، گیلان، لرستان، مازندران و همدان متاثر از برف و کولاک بوده‌اند.

وی با اشاره به محورهای امدارسانی شده، خاطرنشان کرد: در ١٦٩ محور کوهستانی و ٤٩ شهر و روستا به ٣٦٧٨٦ نفر امدادرسانی شده است و ١٣٠ نفر به نقاط امن منتقل شده‌اند.

رییس سازمان امداد و نجات با بیان اینکه ٧١ بیمار و مصدوم به مرکز درمانی منتقل شده‌اند، تصریح کرد: برای ٩٦٣٧ نفر اسکان اضطراری مهیا و ٩١١ دستگاه خودرو از برف و کولاک رهاسازی شده‌اند. همچنین ٥٦٧ تیم شامل ٢٨٣٦ نفر در این عملیات‌ها حضور داشتند.

سلیمی درباره اقلام توزیع شده نیز توضیح داد: تاکنون ٩٧١٧ تخته پتو، ٨٧١١ بسته مواد غذایی، ٢٧٨٣ کیلوگرم خرما، ٣٨٦٦٨ قرص نان، ١٢٩٧٩ بطری آب معدنی، ١٨٧٤٧ بسته بیسکوییت، ٧٨٨٤ قوطی انواع کنسروجات، توزیع شده است.

به گفته وی امدادرسانی در استان‌های اردبیل، گیلان و خوزستان ادامه دارد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز