خبرگزاری کار ایران

حیات‌الغیب مطرح کرد:

اردوگاه فشافویه مراحل بازسازی را به سرعت طی می‌کند

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۶۴۶

مدیرکل زندان‌های استان‌تهران با حضور در اردوگاه فشافویه، روند اجرا و پیشرفت پروژه‌های در حال ساخت این مرکز را بررسی کرد.

به گزارش ایلنا، سیدحشمت‌اله حیات‌الغیب با اشاره به لزوم تسریع در روند بهسازی تمامی اماکن این اردوگاه تأکید کرد: زیباسازی و بهسازی محیط زندان، رسیدگی بیشتر به وضعیت بهداشتی، فرهنگی و نیز اشتغال مددجویان، علاوه بر تحقق اهداف راهبردی سازمان زندان‌ها عامل موثری در تقویت روحیه و نیز ایجاد حس اعتماد به نفس آنان در راستای تغییر رفتارهای مجرمانه و دستیابی به اهداف اصلاحی و تربیتی خواهد شد.

وی افزود: زندان به‌عنوان بخشی از جامعه است و سعی می‌شود افرادی که بنا بر حکم قضایی در این محل زندگی می‌کنند، طی فرآیندها و برنامه‌های روانشناسانه‌ای که طراحی شده، با روح و جسمی سالم به جامعه اصلی برگردند.

مدیرکل زندان‌های استان تهران همچنین گفت: از آنجا که محیط مناسب می‌تواند روند رشد، کمال و شکوفا شدن ظرفیت‌ها و استعدادها را فراهم کرده، فرآیند تغییر و اصلاح را تسهیل کند، بدیهی است ایجاد تغییرات مثبت در طراحی محیط فیزیکی به‌ویژه اگر همراه با به کارگیری ایمنی، هنر، زیبایی و توجه به نیازهای مددجویان باشد، تاثیر زیادی در روحیه، شادابی، سلامت روان و بازگشت سالم آنان به جامعه دارد.

حیات الغیب در پایان این بازدید با مددجویان گفتگو کرده و در زمینه حل مسائل مطرح شده توسط آنان دستوات لازم را صادر کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز