خبرگزاری کار ایران

افزایش ۲۰ درصدی فروش برنج داخلی در میادین تره بار؛

برنج داخلی در میادین میوه و تره بار ۳۵۰۰ تومان ارزان‌تر از سطح شهر است

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۴۷۲

فروش برنج داخلی در میادین میوه و تره بار با توجه به ارتقای کیفیت آن در میادین میوه و تره بار و استقبال شهروندان از این محصول، ۲۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش ایلنا، با توجه به اجرای طرح ساماندهی عرضه برنج داخلی در میادین میوه و تره بار و نمونه‌گیری و انجام آزمون‌های تخصصی بر روی انواع برنج تولید داخل با همکاری موسسات معتبر تحقیقاتی برنج، بهره‌برداران غرفه‌های میادین میوه و تره بار ملزم به تامین محصول برنج از تولیدکنندگان و تامین‌کنندگانی شدند که محصول آنها از استانداردها و شرایط کیفی لازم برخوردار می‌باشند.

بر این اساس، نتایج آخرین آزمون نمونه‌برداری از برنج داخلی عرضه شده در میادین میوه و تره بار، نشان‌دهنده خلوص بالای ۹۵ درصدی این محصول در مراکز مذکور است که این مهم، باعث اعتماد بیشتر شهروندان و افزایش ۲۰ درصدی استقبال آنها برای تهیه برنج داخلی از میادین میوه و تره بار شده است.

براساس گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران؛ در حال حاضر قیمت انواع برنج داخلی در میادین میوه و تره بار به طور متوسط ۲۰ هزار و ۲۵۰ تومان است در صورتی که میانگین قیمت این محصول در سطح شهر ۲۳ هزار و ۷۵۰ تومان است و به طور متوسط قیمت برنج داخلی در میادین میوه و تره بار ۳۵۰۰ تومان و به عبارتی، ۱۵ درصد ارزان‌تر از میانگین قیمت این محصول در سطح شهر است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز