خبرگزاری کار ایران

پلمب باغ تالار متخلف در شمال شرق تهران

asdasd
کد خبر : ۸۷۱۱۸۲

معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت، از پلمب یک واحد صنفی باغ تالارمتخلف در شمال شرق تهران خبر داد و گفت: این واحد صنفی به علت عدم رعایت مقررات پلمب شد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ "نادر مرادی" اظهار داشت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی، طرح بازدید و کنترل واحدهای صنفی تالار و باغ تالار در شهر تهران توسط ماموران معاونت نظارت بر اماکن عمومی این پلیس و ادارات مربوط به اجرا گذاشته شده است.

وی اظهار داشت: در همین راستا ماموران اداره اماکن پایگاه یکم پلیس امنیت عمومی روز بیست و یکم بهمن ماه، از باغ تالاری در حوالی منطقه لواسان که مراسم های هنجار شکن با حضور تعدادی خانم و آقای جوان برگزار می کرد بازدید شد.

وی با اشاره به اینکه این واحد باغ تالار به علت عدم رعایت قوانین و مقررات مربوط و انجام رفتارهای هنجارشکن، با هماهنگی مقام قضائی پلمب شد، گفت: تا کنون، ۴ تالار و باغ تالار متخلف پلمب و برای ۵ واحدصنفی متخلف دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شده است.

به گزارش سایت پلیس، معاون نظارت بر اماکن عمومی پلیس امنیت پایتخت به تداوم و تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس تاکید کرد و گفت: شهروندان، در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی، موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز