خبرگزاری کار ایران

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور به ایلنا خبر داد:

قطع برق ۱۵۰ هزار مشترک در گیلان/ اسکان ۲۵۰۰ نفر در مدارس، مساجد و پادگان‌ها

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۹۸۴

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور از کشته شدن ۷ نفر به دلیل سقوط بهمن و بارش برف در استان گیلان خبر داد.

«علی بختیاری» سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور درباره آخرین وضعیت امدادرسانی در استان گیلان در پی بارش برف گفت: گرچه در حال حاضر تمامی راه‌ها باز است، اما به دلیل یخبندان شدید تردد خودروها به کندی صورت می‌گیرد. در روز گذشته برق ۲۴۰ هزار مشترک قطع شده بود که با تلاش‌های انجام شده تا صبح امروز برق ۹۰ هزار مشترک وصل شده است. امروز نیز اکیپ‌های عملیاتی برای امدادرسانی بیشتر از استان‌های همجوار وارد استان گیلان می‌شوند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور با بیان اینکه ۲۵۰۰ نفر در مدارس، مساجد و پادگان‌ها اسکان داده شده‌اند، تصریح کرد: از روز چهارشنبه اخطاریه هواشناسی صادر شده بود و این آمادگی برای مقابله با بحران در استان وجود داشت، اما حجم بارش‌ها بسیار زیاد بود. در برخی از مسیرها تا حدود یک متر و ۲۰ سانتی‌متر بارش برف گزارش شده است.

وی تاکید کرد: از کاربران ترافیکی و مسافران تقاضا داریم برای تردد در محورهای کوهستانی حتما تجیهیزات زمستانی به همراه داشته و از سلامت ماشین اطمینان داشته باشند. همچنین از سفرهای غیرضروری خودداری کنند.

بختیاری درباره آمار تلفات ناشی از بارش سنگین برف در استان گیلان گفت: اورژانس کشور اعلام کرده است که ۷ نفر در استان گیلان به دلیل سقوط بهمن و سقوط از ارتفاع و ریزش سقف جان خود را از دست داده‌اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز