خبرگزاری کار ایران

بازدید کولیوند از محل اسکان و قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از چین

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۵۲۳

رئیس سازمان اورژانس کشور از محل اسکان و قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از «ووه‍ان» چین بازدید کرد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان اورژانس کشور، امروز (دوشنبه) کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور  از محل اسکان و قرنطینه دانشجویان ایرانی بازگشته از «ووه‍ان» چین بازدید کرد.

رئیس سازمان اورژانس کشور  پس از بازدید محل اسکان و قرنطینه و دیدار و گفتگو با برخی از دانشجویان و هموطنان، وضعیت خدمات بهداشتی را خوب و مناسب ارزیابی کرد.

 کولیوند در حاشیه این بازدید گفت: نیروهای اورژانس، پزشکان، کارشناسان، بهداشت محیط و اورژانس در محل قرنطینه مستقر و بر سلامت دانشجویان نظارت کامل دارند.

وی افزود: هیچ مشکلی در محل قرنطینه آنها وجود ندارد و همه اقدامات به درستی در حال انجام است.

گفتنی است؛ کریستف هملمن نماینده سازمان جهانی بهداشت در ایران روز گذشته (یکشنبه) در بازدیدی که از این محل داشت، تصریح کرد: یکی از مهمترین ستون های مهار و کنترل بیماری ها در کشور، همکاری دو جانبه و قوی بین سازمان اورژانس کشور و مرکز مدیریت بیماری های واگیر است و به طور روزانه و مستمر با مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت در ارتباط هستیم و سطح بسیار بالایی از خدمات به دانشجویان ایرانی بازگشته از ووهان، ارائه شده که جای تقدیر دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز