خبرگزاری کار ایران

آماده باش ۲۸۰ آتش‌نشان پایتخت برای تامین ایمنی راه‌پیمایی ۲۲ بهمن

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۴۴

معاون عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران بزرگ ازآماده باش بیش از ۲۸۰ آتش نشان درمسیرهای مختلف راه پیمایی برای تامین ایمنی راه پیمایان تهرانی در روز ۲۲ بهمن امسال خبر داد.

به گزارش ایلنا، واحد کیانی افزود: برای پاسخگویی به نیاز ایمنی شهروندان و همیاری با آنان در روز ۲۲ بهمن، ناوگان خودرویی و آتش نشانان با استقرار ۵۸ خودروی سنگین و ۲۹ خودرو سبک آتش نشانی و۷۶ دستگاه موتور سیکلت عملیاتی همراه با ۲۸۰ آتش نشان در ۱۱۰ نقطه از مسیرهای مختلف راه پیمایی، از ساعت ۵:۴۵ بامداد روز ۲۲ بهمن تا پایان مراسم آماده خدمت رسانی هستند.

وی تاکید کرد: علاوه بر آن چند ایستگاه ثابت آتش نشانی که در مسیرهای شرق به غرب خیابان های آزادی، انقلاب و جنوب میدان آزاد تا میدان فتح قرار دارد و هم چنین تمامی ۱۳۱ ایستگاه آتش نشانی موجود در سطح پایتخت و ۱۹ گروه امداد و نجات این سازمان که در همه ایام به شهروندان خدمت رسانی می کنند، به عنوان پایگاه های پشتیبانی آماده انجام خدمت می باشند.

کیانی خاطرنشان کرد: در این روز، مدیران عملیاتی آتش نشانی با خودروهای سازمانی به طور مستمر به گشت زنی پرداخته و وضعیت ایمنی مسیرهای راهپیمایی را تحت کنترل قرار می دهند،

وی تصریح کرد: تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت نیز در روز ۲۲ بهمن هم پای مردم تهران در راه پیمایی یوم اله ۲۲ بهمن شرکت می کنند و همچنین درصورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش نشانان همکاری می کنند.

به گزارش پایگاه خبری ۱۲۵، معاون عملیات آتش نشانی از عموم شهروندان خواست تا در صورت بروز هرگونه حادثه ای ضمن حفظ خونسردی، سریعاً مراتب را با سامانه ۱۲۵ و یا نیروهای آتش نشانی مستقر در محل اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز