خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت مترو مطرح کرد:

نیاز به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای ساخت پایانه آزادگان

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۳۳۴

مدیرعامل شرکت مترو از اتمام فاز اول پایانه آزادگان تا سال آینده خبر داد و گفت: این پروژه در مجموع به ۷۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.

به گزارش ایلنا، علی امام مدیرعامل این شرکت با اشاره به اهمیت راه اندازی پایانه آزادگان در کاهش سرفاصله حرکت قطارها در بخش جنوبی خط ۳ متروی تهران عنوان کرد: این پایانه که با سرمایه ای معادل ۷۰۰ میلیارد تومان و با انتخاب نهایی پیمانکار در دستور کار قرار دارد یکی از مهم‌ترین برنامه‌های شرکت مترو برای تسهیل کاهش سرفاصله حرکت قطارها در این خط است.

او با اشاره به اینکه راه اندازی پایانه آزادگان مانور قطار های موجود برای چینش در خط را تسهیل کرده و سرعت می بخشد، عنوان کرد: علاوه بر این، پایانه‌ها محلی برای انجام بازرسی‌ها و تعمیرات احتمالی است لذا می توان گفت راه اندازی آنها امکان نگهداری از قطارها را فراهم کرده و از استهلاک زودتر از موعد آن ها جلوگیری می کند و همچنین شرایط واگن های حمل مسافر را بهبود می بخشد.

امام با اشاره به این که پایانه آزادگان در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار ساخته می‌شود گفت: امیدواریم فاز اول این پروژه تا سال آینده به بهره برداری برسد.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، مدیرعامل شرکت مترو در پایان با اشاره به اینکه بهره برداری کامل از این پروژه تا۲ سال دیگر امکان پذیر است، خاطرنشان کرد: فاز اول شامل پارکینگ و محل سرویس قطار ها است. لذا در فاز اول امکان تعمیرات جزئی فراهم و شرایط کاهش سرفاصله قطارها تسهیل می شود. برای فاز دوم تجهیزات تعمیرگاهی و نیز تعمیرگاه تامین می شود تا در این صورت امکان تعمیرات سنگین و بلند مدت نیز فراهم شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز