خبرگزاری کار ایران

علت عزل شهردار منطقه ۹ از نظر برخی اعضای شورا

asdasd
کد خبر : ۸۷۰۰۳۳

رییس شورای شهر تهران گفت: برخی اعضا معتقد بودند، حناچی احتمال داده که مفاخریان شهردار سابق منطقه ۹ با برخی افرادی که در روز افتتاح پروژه زیرگذر معین اعتراضاتی را مطرح کردند همدستی داشته و به همین دلیل او را عزل کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه جلسه علنی شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: امروز نطقی در خصوص نحوه بودجه‌ریزی و دقت در تدوین بودجه سال آینده شهرداری داشتیم و پس از آن دستور جلسات به روال قبلی اجرا شد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص جلسه هم‌اندیشی صبح امروز گفت: با موافقت اعضای شورای شهر از اول اسفند ماه بررسی بودجه سال 99 شهرداری تهران اجرا خواهد شد و فردا آخرین زمانی است که اعضای شورا می‌توانند پیشنهادات خود را ارائه دهند.

هاشمی افزود: پس از ارائه بودجه در صحن علنی، جلسات شورا در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد تا بتوانیم در تاریخ 15 اسفند ماه بودجه را به تصویب برسانیم.

وی در پاسخ به این سوال که سال گذشته اعضای شورا به روند طرح بودجه و نحوه تصویب آن ایراداتی وارد می‌دانستند، آیا امسال نیز همین‌گونه خواهد بود، به شوخی اظهار داشت: بله، امسال هم همین‌گونه خواهد بود. بودجه منابع و مصارف تبصره‌هایی دارد که هیچ‌وقت در صحن شورای شهر مطرح نمی‌شد اما در طول سال می‌شود بودجه‌ها را بررسی کرد.

رئیس شورای شهر تهران در خصوص جلسه هم‌اندیشی صبح امروز نیز گفت: در این جلسه در خصوص تغییر شهردار منطقه 9 و دلایل آن صحبت‌ها و توضیحاتی ارائه شد که برخی از اعضا می‌پرسیدند آیا علت عزل مفاخریان، اعتراضات مردمی در روز افتتاح پروژه زیرگذر استاد معین بوده یا خیر که در این باره برخی گمانه‌زنی‌هایی مطرح شد.

هاشمی ادامه داد: برخی اعضا معتقد بودند حناچی احتمال داده که مفاخریان با برخی افرادی که در روز افتتاح پروژه اعتراضاتی را مطرح کردند همدستی داشته و به همین دلیل او را عزل کرد.وی تاکید کرد: البته هیچ‌کس نتوانست این موضوع را اثبات کند.

رئیس شورای شهر تهران درباره بودجه گفت: بودجه در حوزه هزینه‌ای انقباضی بسته شده و در خصوص افزایش رقم بودجه، هزینه‌ها مدیریت شدند.

هاشمی در خصوص ارائه لیست توسط اصلاح‌طلبان برای انتخابات مجلس نیز گفت: شورای عالی اصلاح‌طلبان تصمیم گرفته که در تهران لیستی ارائه ندهد و مقرر شد احزاب خودشان لیست‌های جداگانه بدهند برای همین مسئله دیروز نیز در حزب کارگزاران صحبت‌هایی کردیم و امروز عصر نیز احتمالا جلسه‌ای خواهیم داشت.

وی گفت: اگر هم اعضا موفق نشوند لیست 30 نفره ارائه کنند شاید از دیگر احزاب قرض بگیرند و اسامی موردنیاز را در لیست خود قرار دهند.

رئیس شورای شهر تهران درباره اینکه اصلاح‌طلبان لیست 30 نفره ارائه نمی‌کنند، اظهار داشت: این منصفانه نیست اما یادتان باشد که خداوند با مستضعفان است و آنهایی که از نظر نداشتن کاندیدا در ضعف هستند را یاری خواهد کرد و از این بابت نگران نیستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز