خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر تهران:

برج طغرل کج نشده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۶۸

رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران گفت: برج طغرل کج نشده، اما سازمان میراث فرهنگی باید با استفاده از دستگاه‌های مخصوص نظر نهایی خود را در این مورد اعلام کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن خلیل‌آبادی در جریان یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در تذکری با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر کج شدن برج طغرل گفت: انتشار این شایعات نگرانی هایی را برای مردم ایجاد کرده است. برج طغرل کج نشده، اگرچه که ساخت مجموعه رازی، کاهش سطح آبهای زیرزمینی و توسعه مترو ممکن است مشکلاتی را ایجاد کرده باشد.

وی با بیان این‌که چندی پیش سازمان میراث فرهنگی در نامه‌ای عنوان کرد که برج طغرل کج نشده است، اظهار کرد: البته معتقدیم که باید سازمان میراث با استفاده از دستگاه‌های مخصوص سریعا بررسی‌های لازم را انجام دهد، اما به نظرم این برج کج نشده است.

رییس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تهران با بیان این‌که برخی‌ها عنوان کرده‌اند که چون چشمه علی خشک شده شاهد کج شدن برج طغرل هستیم گفت: آب به چشمه علی برگشته و با این حال از میراث فرهنگی می‌خواهیم که نظر قطعی خود را در این خصوص ارائه کند.

همچنین زهرا نژاد بهرام در تذکری به شهرداری تهران خواستار ارتقا و توسعه جایزه بزرگ تهران به جشنواره ای تحت عنوان جشنواره تهران شد.

او گفت: زنده نگاه داشتن، تعریف خاطرات و گرامیداشت بزرگان، بخش مهمی از هویت، حیات و موجودیت یک پدیده است.

نژادبهرام تاکید کرد: برگزاری ششمین دوره جایزه تهران، فرصتی کم نظیر برای شناخت تهران است؛ تاریخ، طبیعت، هنر، معماری، موسیقی، شعر، سیاست، اجتماع، اقتصاد، اقلیم و هرآنچه به تهران تعلق دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز