خبرگزاری کار ایران

انتقاد هاشمی از نحوه برخورد صدا و سیما با اعضای شورا/ بررسی حواشی افتتاح زیرگذر استادمعین

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۸۴۳

رئیس شورای شهر تهران از نحوه برخورد صدا و سیما با اعضای شورای شهر گلایه کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محسن هاشمی در حاشیه یکصد و نود و هفتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران درباره جلسه هم اندیشی صبح امروز گفت: صبح امروز جلسه هم اندیشی اعضای شورای شهر تهران برگزار شد و به مسائل داخلی شورا اشاره شد. در این جلسه چند مسئله از جمله درباره رفتاری که صدا و سیما با برخی از اعضای شورای شهر تهران انجام می‌دهد صحبت شد چرا که در برخی از مواقع از آنها برای حضور در برنامه‌های صدا و سیما دعوت به عمل می‌آورد اما به محض اینکه اعضای شورا در سازمان صدا و سیما حاضر می‌شوند به آنها اعلام می‌کنند که برنامه آنها لغو و حضورشان آفیش نشده است.

هاشمی تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز به مسئله حواشی پیش آمده در ارتباط با پروژه زیرگذر استاد معین پرداخته شد و در واقع اعضای شورای شهر تهران در این زمینه نظرات خود را مطرح کردند و عنوان شد که چرا قبل از افتتاح این پروژه اعضای شورایاری محله در این زمینه پیگیریهای لازم را نکردند و در واقع نظرات اهالی منطقه را به شورا منتقل نکردند.

رئیس شورای شهر تهران همچنین درباره برکناری شهردار منطقه 9 به دلیل عدم مدیریت حواشی پیش آمده در رابطه با پروژه زیرگذر استان معین اشاره کرد و گفت: با توجه به برکناری وی به دلیل این موارد اعضای شورای شهر تهران درخواست کردند که این موضوع در کمیسیون حقوقی شورای شهر تهران پیگیری شود.

هاشمی ادامه داد: در ادامه جلسه هم اندیشی شورای شهر تهران همچنین به زمان بررسی لایحه بودجه 99 شهرداری تهران اشاره شد و در همین زمینه و با توجه به زمانبندی انجام شده در کمیسیونهای مربوطه قرار شد بررسی لایحه از اول اسفندماه در دستور کار شورا قرار گیرد.

وی تصریح کرد: نحوه حضور اعضای شورای شهر تهران در راهپیمایی 22 بهمن و اینکه اعضا به صورت گروهی یا جداگانه در این مراسم شرکت کنند نیز مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. در انتهای جلسه نیز به موضوع انتخابات و همچنین لیست‌های حاضر در انتخابات پرداخته شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز