خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور شاهد و ایثارگر وزارت بهداشت منصوب شد

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۶۵۱

معاون آموزشی و دبیر شورای آموزش پزشکی و تخصصی، در حکمی محمد تاج فرد را به عنوان مدیرکل امور شاهد و ایثارگر معاونت آموزشی وزارت بهداشت منصوب کرد.

به گزارش ایلنا، علی اکبر حق دوست این حکم را برای محمد تاج فرد عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی، درمانی مشهد صادر کرده است.

در این حکم آمده است: «تربیت نیروی انسانی با دانش و مهارت و مطابق با استانداردهای بین المللی و در راستای پاسخگویی به نیازهای جامعه از جمله اولویت هایی است که مکرراً در اسناد بالادستی  کشور و منویات مقام معظم رهبری مورد تاکید قرار گرفته است.

بر این اساس و به منظور ارتقای پاسخگویی حوزه آموزش، برنامه‌های تحول و نوآوری در آموزش علوم پزشکی به عنوان نقشه راه توسعه آموزش عالی سلامت تدوین شده و با همکاری دست اندرکاران این حوزه در دست اجرا است. در این بین توجه به مسائل دانشجویان خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

در این راستا و با توجه به شایستگی و تجارب ارزنده حضرتعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان  مدیرکل امور شاهد و ایثارگر منصوب می‌شوید تا با همکاری کلیه اساتید، صاحبنظران و دست اندرکاران حوزه آموزش علوم پزشکی و همچنین با هماهنگی کامل با حوزه معاونت آموزشی وزارت بهداشت در جهت ساماندهی امور مرتبط با دانشجویان، اعضای هیات علمی و کارکنان شاهد و ایثارگر تلاش فرمائید.

توفیق جنابعالی را در اعتلای نظام آموزش عالی سلامت از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.»

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز