خبرگزاری کار ایران

افتتاح ۱۳۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان

asdasd
کد خبر : ۸۶۹۱۲۴

با حضور رئیس کمیته امداد، ۱۳۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان افتتاح و تحویل خانواده‌های تحت حمایت شد.

به گزارش ایلنا، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در مراسم بهره‌برداری از ۱۳۵۰ واحد مسکونی مددجویان استان کرمان ضمن تبریک ایام دهه مبارک فجر، گفت: در آستانه ورود به چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی هستیم و امیدواریم خداوند توفیق پاسداری از خون شهدا را نصیب همه ما کند.

وی با بیان اینکه کار‌های بزرگی در دوران انقلاب اسلامی در استان‌های محروم کشور انجام شده است، افزود: با مشارکت سازمان برنامه و بودجه ۱۰ هزار واحد مسکونی توسط کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در سطح استان کرمان در حال احداث است که امروز ۱۳۵۰ واحد مسکونی افتتاح و تحویل مددجویان شد.

بختیاری ادامه داد: اصل تفاهم‌نامه با سازمان برنامه و بودجه احداث ۳۴ هزار واحد مسکونی برای محرومان در استان‌های کرمان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان است که احداث ۱۷ هزار مورد آن برعهده کمیته امداد و مابقی برعهده بنیاد مسکن انقلاب اسلامی است.

وی به اهمیت اشتغال‌زایی برای مددجویان و اقدامات انجام شده در این زمینه اشاره کرد و افزود: تاکنون ۷۴۰ پنل خورشیدی برای مددجویان در استان کرمان به بهره‌برداری رسیده است که ماهانه بین ۸۰۰ تا یک میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای مددجویان درآمدزایی دارد. پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال حدود هزار پنل خورشیدی دیگر در این استان به بهره‌برداری برسد.

رئیس کمیته امداد با اشاره به اینکه در صورت موافقت دولت، سه هزار سهمیه پنل خورشیدی دیگر به استان کرمان اختصاص می‌یابد، از رئیس سازمان برنامه و بودجه خواست به منظور کمک به ایجاد صندوق ضمانت تسهیلات مددجویان، به این نهاد کمک کند.

در پایان این مراسم از تمبر یادبود واگذاری ۱۳۵۰ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد استان کرمان رونمایی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز