خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس آگاهی ناجا:

بیش از ۹۰ درصد جرایم ارجاعی به پلیس آگاهی مربوط به سرقت است

asdasd
کد خبر : ۸۶۸۵۷۴

رئیس پلیس آگاهی ناجا گفت: بیش از ۹۰ درصد جرایمی که به پلیس آگاهی ارجاع می شود "سرقت" است که باید اقدامات موثر و کلیدی بر روی آن داشته باشیم تا احساس امنیت نیز در جامعه ارتقاء یابد.

به گزارش ایلنا، سردار "محسن حسن خانی" صبح امروز در نشست تخصصی معاونان و روسای ادارات مبارزه با سرقت پلیس آگاهی سراسر کشور ضمن درود بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و شهدای عالی مقام و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای فرمانده معظم کل قوا، امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) اظهار داشت: شهادت سردار پرافتخار سپاه اسلام "حاج قاسم سلیمانی" را تبریک و تسلیت عرض می کنم امیدوارم خداوند همه ما را از پیروان واقعی این شهید و دیگر شهدای عزیزمان قرار دهد و راه و هدف آنها را دنبال کنیم.  

وی با تبریک و تهنیت به مناسبت  ایام الله دهه فجر افزود: امام خمینی (ره) انقلاب اسلامی را رهبری کرد و باعث شد امروز ما در نهایت عزت و پایداری باشیم؛ انقلاب اسلامی دستاوردهای بسیار بزرگ و شگرفی را برای مردم و اسلام داشته است که استقلال امروز نیز یکی از این دستاوردهاست.

رئیس پلیس آگاهی ناجا تصریح کرد: امروز شاهدیم که جمهوری اسلامی ایران با قدرت تمام در برابر ابرقدرت ها ایستاده و محور مقاومت را با خود همراه کرده است.

سردار حسن خانی در ادامه این نشست خطاب به روسای ادارات مبارزه با سرقت عنوان کرد: شما بخش عظیمی از امنیت کشور را به عهده دارید که باید نسبت به این وظیفه خطیر به صورت جدی ورود کنید.

وی ادامه داد: ما برای ایجاد امنیت و برقراری آن در جامعه باید بیش از گذشته تلاش کنیم، بخش مهمی از ماموریت های پلیس، آگاهی بخشی است که دقیقا با جان و مال و ناموس مردم سروکار دارد بنابراین باید وظایف محوله را به نحو احسن انجام دهید.

این مقام ارشد انتظامی در ادامه به اهمیت جرم سرقت بر مبنای فرامین و تدابیر ابلاغی از منظر مقام معظم رهبری، امام خامنه ای (مدظله العالی) اشاره کرد و گفت: ما در حوزه مبارزه با سرقت کارهای جدی انجام داده ایم که مبنای این کارها اوامر و تاکیدات ولی امر مسلمین است.

به گزارش سایت پلیس، رئیس پلیس آگاهی ناجا، ایجاد احساس امنیت برای مردم را در خصوص مبارزه با سرقت بسیار تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: تقریبا بیش از 90 درصد جرایمی که به پلیس آگاهی ارجاع می شود؛ "سرقت" است که باید اقدامات موثر و کلیدی بر روی آن داشته باشیم تا احساس امنیت نیز در جامعه ارتقاء یابد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز