خبرگزاری کار ایران

همکاری مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها برای جلوگیری از ورود ویروس کرونا

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۶۵۵

معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان گفت: کانون‌های همیار سلامت به منظور جلوگیری از ویروس کرونا باید آموزش‌های لازم را ببینند و در اجرای برنامه کشوری آموزشی و پیشگیری از این ویروس که از هفته آینده اعلام می‌شود با همکاری مراکز بهداشت و درمان دانشگاه‌ها کمک نمایند.

به گزارش ایلنا، مجتبی صدیقی معاون وزیر علوم و رییس سازمان امور دانشجویان در چهارمین همایش کشوری کانون های دانشجویی دستیاران سلامت روان که در دانشگاه اصفهان برگزار شد اظهار داشت: کانون‌های همیاران سلامت سابقه طولانی ندارند ولی چون برمبنای یافته‌های علمی بنا شده‌اند همواره موفق و پایدار خواهند بود.

وی تاکید کرد: این کانون‌ها می‌توانند ارتباط موثری با مراکز مشاوره داشته باشند .

وی در ادامه ، تلاش برای بهبود فضای عمومی دانشگاه را ضروری بوده و افزایش احساس نشاط در جوانان بسیار ضروری و مهم است .

صدیقی در خصوص احساس خوشبختی در جوانان اظهار داشت: در باب عوامل احساس خوشبختی و مولفه های واقعیت خوشبختی در دانشجویان باید توجه بیشتری انجام شود و کانون ها در این رابطه آموزش های لازم را ببینند.

رئیس سازمان امور دانشجویان آموزش مهارت‌های زندگی را در تقویت احساس خوشبختی مهم و اساسی دانست و بر کارهای فرهنگی مناسب با روحیات جوان تاکید نمود.

در ادامه این مراسم یاوری معاون کاهش تقاضا و مشارکت‌های مردمی ستاد نیز در خصوص هر دانشجو یک یاریگر است به ایراد سخن پرداخت .

همچنین صادقی دبیر اجرایی همایش و رییس مرکز مشاوره دانشگاه نیز گزارش مبسوطی از روند اجرایی این همایش ارایه و بر ضرورت توجه کانون های دانشجویی همیار سلامت در رفع مشکلات دانشجویان تاکید نمود.

در پایان این همایش از کانون های برتر کشوری و مجریان همایش‌های سال گذشته تقدیر شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز