خبرگزاری کار ایران

برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با نام سردار سلیمانی با حضور ۵۰۰ هزار دانش‌آموز

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۶۰۵

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش از برگزاری مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب با نام سردار سلیمانی با حضور ۵۰۰ هزار دانش آموز در ۷۳۲ منطقه در ۳۲ استان کشور خبرداد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز علیرضا کاظمی در مانور تشکیلاتی یاوران انقلاب در اسلامشهر اظهارکرد: با تلاش سازمان دانش آموزی هم اکنون این مانور با حضور ۵۰۰ هزار دانش آموز در ۷۳۲منطقه کشور با نام سردار سلیمانی در حال برگزاری است.

وی افزود:  سازمان دانش آموزی با تمرکز بر کار تیمی و گروهی، همدلی همفکری، عشق به اسلام و ایران و در راستای تقویت هویت ملی تلاش می‌کند.

کاظمی تصریح کرد: این سازمان با ظرفیتی که دارد می‌تواند زمینه تحقق سند تحول را ایجاد نماید.

وی ادامه داد: سازمان دانش آموزی درکنار برنامه‌های مختلف، مانور یاوران انقلاب را به عنوان یکی از برنامه‌های معنوی و ارزشمند برگزار می‌کند لذا امروز همزمان در سراسر کشور این برنامه انقلابی با حضور دانش آموزان تشکیلاتی در۷۳۲ ، منطقه کشور و با حضور۵۰۰هزار دانش آموز و به یاد سردار سلیمانی اجرا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیرآموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: یاری و مهربانی، همفکری، عدل و انصاف، میهن دوستی، تدبیر و تفکر، مشارکت جویی و... از جمله موضوعاتی است که در دستورکار این سازمان قرار دارد و برنامه‌ها در این راستا انجام می‌شود.

وی اظهار کرد: با اجرای جشنواره‌ها و برنامه‌های مختلف در سازمان دانش آموزی به دنبال تحقق اهداف تربیتی هستیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز