خبرگزاری کار ایران

جمالی‌نژاد:

۵۱۷۳ پروژه عمرانی و خدماتی دهیاری‌ها در دهه فجر افتتاح می‌شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۴۹۵

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور از افتتاح ۵۱۷۳ پروژه عمرانی و خدماتی توسط دهیاری‌ها در دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سال جاری در مناطق روستائی کشور خبر داد.

به گزارش ایلنا از روابط عمومی سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور، مهدی جمالی نژاد ضمن اعلام خبر فوق افزود: اعتباری بالغ بر9503 میلیارد ریال (بیش از 950 میلیارد تومان) برای این پروژه ها هزینه و میانگین اعتبارات هزینه شده برای هر پروژه حدود 1800 میلیون ریال می‌باشد.

وی اضافه کرد: بیشترین تعداد پروژه‌ها مربوط به بهسازی معابر روستائی با 3581 پروژه، معادل 69 درصد کل پروژه‌ها می‌باشد، که طیف وسیعی از پروژه‌ها نظیر روسازی و زیرسازی معابر، ساماندهی و هدایت آبهای سطحی و احداث پل های درون روستا را در بر می‌گیرد.

وی افزود: بعد از پروژه های فوق، بیشترین تعداد پروژه‌های دهیاریها مربوط به بوستان و فضای سبز، بهداشت محیط و پسماند، ایمنی و آتش‌نشانی و اماکن ورزشی و فرهنگی است.

شایان ذکر است دهیاری‌ها با توجه به وظایف قانونی خود مطابق با اساسنامه، تشکیلات و سازمان دهیاری‌ها مصوب ۱۳۸۰هیات وزیران و مفاد مندرج در بخشنامه سالیانه بودجه دهیاری‌های کشور، موظف به اجرای طرح‌های عمرانی و خدماتی دارای اولویت در روستاها هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز