خبرگزاری کار ایران

توکلی به ایلنا خبر داد:

آغاز ثبت‌نام مجدد کارشناسی ارشد ۹۹ از امروز

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۳۲۷

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: مهلت ثبت نام مجدد در کنکور کارشناسی ارشد ۹۹ از ۱۴ بهمن ماه آغاز و تا چهارشنبه ۱۶ بهمن ادامه خواهد داشت.

«حسین توکلی» مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آغاز مهلت مجدد ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۹ و بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور گفت: مرحله اول ثبت نام از روز ۱۶ آذر آغاز شد و با توجه به مهلت تمدید شده، ۲۸ آذر پایان یافت که بر اساس آمار نهایی گزارش شده تعداد ۴۸۱ هزار و ۸۲ داوطلب در مرحله اول ثبت‌نام کردند. مرحله دوم ثبت نام به منظور مساعدت و همراهی با داوطلبانی است که در مهلت مقرر موفق به ثبت نام برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد و المپیاد علمی دانشجویی نشده‌اند، انجام خواهد شد که بر این اساس از امروز دوشنبه ۱۴ بهمن ماه آغاز و تا چهارشنبه ۱۶ بهمن سال ۹۸ ادامه خواهد داشت.

توکلی ادامه داد: این دسته از داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور و دریافت دفترچه راهنما، نسبت به ثبت نام اقدام کنند. همچنین به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی که در مرحله اول ثبت نام کرده بودند امکان ویرایش اطلاعات فراهم شده است.

وی ادامه داد: اطلاعات داوطلبانی که پیش‌تر ثبت نام کرده‌اند در روزهای ۱۴ تا ۱۶ بهمن بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد تا آنها بتوانند نسبت به ویرایش اقدام کنند. لذا ضرورت دارد کلیه داوطلبان پس از مطالعه دقیق دفترچه نسبت به مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

توکلی درباره کارت شرکت در آزمون کارشناسی ارشد گفت: کارت شرکت در آزمون در روزهای دوشنبه ۲۵ فروردین تا چهارشنبه ۲۷ فروردین ۹۹ بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد لذا داوطلبان باید در روز دوشنبه ۲۵ فرودین ماه ۹۹ تا چهارشنبه ۲۷ فرودین ماه ۹۹ با مراجعه به سایت سنجش آموزش کشور نسبت به دریافت پرینت کارت اقدام کنند.

مشاور عالی سازمان سنجش در پایان خاطرنشان کرد: بر اساس برنامه زمانی در نظر گرفته شده آزمون ورودی کارشناسی ارشد سال ۹۹ و مرحله اول بیست و پنجمین المپیاد علمی دانشجویی کشور در روزهای پنجشنبه و جمعه ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز