خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان نوسازی خبر داد:

بهره‌برداری از ۴ هزار و ۱۶۸ باب کلاس درس در دهه مبارک فجر

asdasd
کد خبر : ۸۶۷۱۱۳

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور از افتتاح ۴ هزار ۱۶۸ باب کلاس درس با زیربنای ۵۵۸ هزار مترمربع در دهه فجر خبرداد.

به گزارش ایلنا،‌ مهراله رخشانی مهر با تبریک دهه فجر اظهارکرد: در چهل‌و‌یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ۴ هزار و ۱۶۸ کلاس درس در قالب یک هزار و ۱۵ پروژه با زیربنای ۵۵۸ هزار و ۸۸۸ مترمربع افتتاح می‌شود.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور افزود: ۹۰۳ پروژه آموزشی، ۱۱ استخر، ۳۲ سالن، ۶۹ پروژه پرورشی مجموع این طرح‌های عمرانی را تشکیل می‌دهد.

وی تصریح کرد: در این ایام پر خیر و برکت یک هزار و ۱۵ پروژه آموزشی با اعتباری به میزان۱۴۰۰ میلیارد تومان  در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسد.

رخشانی مهر ادامه داد: در مجموع با احتساب پروژه‌های افتتاح شده در مهر امسال، در سال ۹۸ علیرغم همه مشکلات حدود ۱۴ هزار کلاس درس افتتاح و به فضاهای آموزشی کشور افزوده شده است.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور خاطرنشان کرد: در سال ۹۷ نیز حدود ۱۰ هزار کلاس افتتاح شد که خوشبختانه پروژه‌های افتتاح شده امسال نشان از رشد ۴۰ درصدی طرح‌های عمرانی در حوزه فضاهای آموزشی، پرورشی و ورزشی دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز