خبرگزاری کار ایران

جواهریان مطرح کرد؛

معاونت امور زنان و خانواده هشتمین دوره آموزشی تشکل‌ها را برگزار کرد/۱۲۰۰ سفیر برای ۱۲۰۰ انجمن آموزش دیده‌اند

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۶۰۷

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری گفت: به درخواست انجمن‌ها که آموزش طرح پروپوزال و تامین منابع مالی بود، در دولت دوازدهم پاسخ داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا جواهریان معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در اختتامیه هشتمین دوره آموزشی و تخصصی تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده در محل هتل المپیک گفت: حمایت از سازمان‌های مردم‌نهاد و افزایش تعامل آنها با یکدیگر و با دولت از وظایف مهم معاونت زنان بوده است که به وسیله رئیس جمهور ابلاغ شده بود.

وی در ادمه افزود: این نشست‌ها از دولت یازدهم با عنوان حمایت‌های شبکه‌ای شروع شد. در آن زمان انجمن‌ها تقاضای آموزش جهت تامین مالی و طرح پروپوزال را از ما داشتند که به درخواست آنان پاسخ دادیم.

جواهریان گفت: از مدیران کل استان‌های معاونت امور زنان و خانواده خواسته شده که انجمن‌ها را به ما معرفی کنند. آنها انجمن‌هایی را که به وسیله زنان مدیریت می‌شوند یا با موضوع زنان و کودکان فعالیت می‌کنند را به ما معرفی کنند. تاکنون هشت استان دوره‌های مذکور را گذرانده‌اند. استان‌های سیستان و بلوچستان و زاهدان در انتظار برگزاری این جلسات هستند. تاکنون ۱۲۰۰ نفر از ۱۲۰۰ انجمن‌ مختلف دوره تشکل‌های اجتماعی زنان و خانواده را گذرانده‌اند که این افراد سفیران ما برای انتقال آموخته‌ها در انجمن‌های خودشان است.

وی در پایان گفت: امیدواریم بتوانیم هدف اصلی معاونت زنان و دولت را که تیمی عمل کردن انجمن‌ها و افزایش تعامل آنها با نهادهای دولتی است را محقق کنیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز