خبرگزاری کار ایران

وزیر بهداشت:

ابعاد بیماری‌زایی ویروس‌ کرونای جدید هنوز روشن نیست

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۴۹۹

وزیر بهداشت صبح امروز در دیدار با سفیر جمهوری خلق چین با تاکید بر اینکه برای مبارزه با طغیان کروناویروس با همه امکانات در کنار دولت و ملت چین هستیم، درعین حال محدودیت موقت در مراودات و تعلیق پروازهای ایران و چین را گریزناپذیر دانست.

به گزارش  ایلنا، سعید  نمکی در دیدار با سفیر جمهوری خلق چین گفت: چین، کشور دوست و برادر ماست و مناسبات دیرینه دو کشور چین و ایران در حوزه های مختلف تداوم خواهد یافت.

وی افزود: برای مبارزه با طغیان کروناویروس با همه امکانات در کنار دولت و ملت چین هستیم، اما بعنوان متولی سلامت کشورم اولویتی بالاتر از سلامت هموطنانم نمی شناسم.

نمکی گفت: ابعاد بیماری‌زایی ویروس‌ کرونای جدید هنوز روشن نیست و به عنوان وزیر بهداشت و یک معلم ایمنی شناسی دانشگاه، معتقدم وضع محدودیت‌های موقت در مراودات و تعلیق پروازها از/ به چین در کُند کردن ورود ویروس، محدودیت انتشار و کاهش شیوع آن تا اطلاع ثانوی گریزناپذیر است.

بنابر  اعلام کانال خبری وزارت بهداشت، وی افزود: اطمینان دارم دانشمندان و کارشناسان و دولتمردان چین در کنار سازمان‌های بین‌المللی توان کنترل این بیماری را دارند و چین بزودی به دوران اوج و شکوفایی خود باز خواهد گشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز