خبرگزاری کار ایران

فراخوان عضویت در باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۱۱۶

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران، طی فراخوانی شرایط عضویت در باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه، ویژه دانش‌آموزان مقطع دوم متوسطه را اعلام کرد.

به گزارش ایلنا، بر اساس این فراخوان، باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران در جهت رشد و شکوفایی استعدادهای جوان کشور، شناسایی دانش‌آموزان مستعد و خلاق در حوزه‌های علمی و فرهنگی، حمایت، تقویت و توانمندسازی آنها و هدایت آنها در مسیر فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فناورانه و فرهنگی در معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران تأسیس شده است.

مهمترین اهداف این باشگاه  شامل: "هدایت تحصیلی و ارائه مشاوره به دانش‌آموزان در جهت انتخاب صحیح رشته تحصیلی دانشگاهی"،"آشنایی دانش‌آموزان با رشته‌های تحصیلی و دانشکده‌های دانشگاه تهران"،"سنجش استعدادها و توانمندی‌های دانش‌آموزان برای کمک به توسعه فردی و برنامه‌ریزی مسیر تحصیلی و شغلی آنها"،"شناسایی و جذب دانش‌آموزان مستعد و تشویق آنها به تحصیل در دانشگاه تهران" ، "توان‌افزایی و حمایت از دانش‌آموزان مستعد"، "برقراری ارتباط با وزارت آموزش و پرورش در جهت شناسایی دانش‌آموزان مستعد"،"معرفی ظرفیت‌های علمی، فرهنگی و رفاهی دانشگاه تهران" و"حمایت از دانش‌آموزان خلاق و نوآور در حوزه‌های علمی و فرهنگی" است.

علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام اولیه برای عضویت در باشگاه دانش‌آموزی دانشگاه تهران به سامانه tcs.ut.ac.ir مراجعه کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز