خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از نیم تن تریاک در منطقه مرزی جکیگور

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۸۳۴

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان از موفقیت مرزبانان و کشف بیش از ۵۰۰ کیلوگرم تریاک در منطقه مرزی جکیگور خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار محمد ملاشاهی با اعلام این خبر، گفت: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور در راستای کنترل و مراقبت از مرزها و همچنین مبارزه بی امان با اشرار و قاچاقچیان موادمخدر، از قصد قاچاقچیان برای انتقال محموله موادمخدر به وسیله خودرو به مرزهای کشور مطلع شدند و بلافاصله موضوع را به صورت ویژه در دستور کار عملیاتی خود قرار دادند.

وی افزود: با برآوردها و پشتیبانی اطلاعاتی مرزبانی استان، محورهای احتمالی تردد قاچاقچیان مشخص و چند تیم پوششی و عملیاتی به منطقه مورد نظر برای اجرای کمین هدفمند و گشت‌زنی اعزام شدند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان ادامه داد: مرزبانان پس از مستقر شدن در منطقه، دو دستگاه خودروی قاچاقچیان را مشاهده و بلافاصله فرمان ایست صادر کردند که قاچاقچیان با بی توجهی به اخطارهای مأموران، قصد متواری شدن از محل را داشتند.

سردار ملاشاهی با اشاره به آمادگی رزمی مرزبانان، تصریح کرد: مرزبانان با رعایت قانون به کارگیری سلاح به سمت قاچاقچیان تیراندازی کردند و قاچاقچیان که تاب مقاومت و مقابله با مأموران را نداشتند با رها کردن خودروها و تاریکی شب و کوهستانی بودن منطقه از محل متواری شدند.

وی افزود: مرزبانان هنگ مرزی جکیگور در این عملیات، موفق شدند ضمن توقیف ۲ دستگاه خودرو، ۵۲۱ کیلوگرم موادمخدر از نوع تریاک را که به طرز ماهرانه ای در داخل خودرو جاسازی شده بود، کشف کنند.

فرمانده مرزبانی استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه تلاش برای شناسایی و دستگیری قاچاقچیان ادامه دارد، خاطرنشان کرد: مرزبانان این فرماندهی در راستای مبارزه با مواد مخدر و برخورد با قاچاقچیان که یکی از مهمترین اولویت‌های مرزبانی نیروی انتظامی در سال ۹۸ است، از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد و اجازه جولان و سرکشی به قانون شکنان و سودجویان را نیز نخواهند داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز