خبرگزاری کار ایران

نژادبهرام:

تنها فضای سبز محله دولاب غیرقانونی تصرف شده است

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۴۵۵

عضو هیات رئیسه شورای شهر بر لزوم تلاش برای پیشگیری از کاهش ظرفیت باغات و احیای باغ وثوق الدوله تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، زهرا نژاد بهرام در جریان یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر تهران پس از استماع گزارش شورایاری منطقه ۱۴ گفت: حدود ۲۵۷ هکتار در منطقه ۱۴ بافت فرسوده است.

نژادبهرام درخصوص جایگاه باغات بزرگ مقیاس حاشیه منطقه ۱۴ اظهار داشت: باید به این باغات به عنوان یک ظرفیت شهری فارغ از محلات به آن توجه شود.

به گفته رئیس کمیته شهرسازی شورا، متاسفانه در گذشته توافقاتی در این خصوص صورت گرفته که منجر به کاهش ظرفیت این نوع باغات بزرگ مقیاس در منطقه شده و ضروری است، مدیریت شهری با اتکا به توان بالقوه منطقه ۱۴، توافقات پیشین را مورد بازبینی قرار دهد تا امکان حفاظت از این ظرفیت‌ها بیشتر شود.

او از اشغال غیرقانونی تنها فضای سبز محله دولاب و ایجاد آلودگی صوتی در آن انتقاد کرد و گفت: ضروری است که پلیس راهور با همکاری معاونت حمل و نقل و ترافیک، جانمایی فضایی برای محل پارک اتوبوسهای برون شهری را انجام دهد.

عضو هیات رئیسه شورای شهر تهران درخصوص عدم تعیین تکلیف طرح تعریض خیابان کرمان گفت: بعد از گذشت قریب به ۳۸ سال هنوز این طرح تعیین تکلیف نشده که منجر به تضییع حقوق عمومی ساکنین شده است. از سال ۱۳۶۰ اجرای طرح بازنگری خیابان کرمان، ابلاغ شده که در طول ۳۸ سال، فقط ۲۰ درصد تحقق داشته و موجب دندانه دار شدن بافتهای مجاور و شده است که خود زمینه ساز بروز آسیبهای اجتماعی‌ است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز