خبرگزاری کار ایران

نظری:

باید جلوی واگذاری‌ها در حوزه ورزشی گرفته شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۳۷۴

عضو کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای شهر تهران گفت: شهرداری تهران از طریق ارائه لایحه برای سازمان گردشگری می‌تواند در تبدیل منطقه ۱۴ و سایر مناطق به قطب گردشگری کمک کند و باید این موضوع را جدی‌تر پیگیری کند، اما این لایحه هنوز به شورا ارسال نشده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت نظری در جریان یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر پس از ارائه گزارش دبیر شورایاری منطقه ۱۴ در صحن شورا گفت: حتما باید در تمام تصمیم‌گیری‌ها برای شهر بافت منطقه را لحاظ کنیم و حتما باید روی ظرفیت تاریخی و گردشگری منطقه ۱۴ نظیر باغ وثوق، حمام تاریخی دولاب، آرامستان دولاب، آرامستان زرتشتیان و ... که می‌تواند به یکی از قطب‌های گردشگری در تهران تبدیل شود، کار کنیم.

او افزود: این نکته‌ای است که حتما شهرداری تهران از طریق ارائه لایحه برای سازمان گردشگری می‌تواند موضوع را جدی‌تر پیگیری کند، اما متاسفانه همچنان این لایحه به شورا ارسال نشده است که لازم است به طور ویژه رسیدگی شود.

نظری درباره طرفیت‌های ورزشی منطقه گفت: در بحث ظرفیت ورزشی منطقه ۱۴ نیز، ظرفیت‌هایی که الان وجود دارد به درستی استفاده نمی‌شود، ظرفیت‌های موجود را نباید برون‌سپاری کنیم، باید جلوی واگذاری‌ها گرفته شود و مجموعه‌های جدیدی هم تاسیس شود.بعضی از مناطق از مشارکت گرفتن شورایاران در نامگذاری‌ها کوتاهی می‌کنند و این موضوع حتما باید از طریق منطقه پیگیری شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز