خبرگزاری کار ایران

بودجه ۵۰ میلیارد تومانی برای ساخت سرویس‌های بهداشتی در تهران

asdasd
کد خبر : ۸۶۵۳۴۳

معاون خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بودجه‌ای معادل ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت سرویس‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، مجتبی یزدانی در حاشیه یکصد و نود و چهارمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: مشکل کمبود سرویس بهداشتی در تهران خیلی جدی نیست. برنامه های جدیدی برای سال آینده به منظور افزایش سرانه سرویس های بهداشتی در پایتخت در نظر گرفته شده است. مشاوری در کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تهران در نظر گرفته ایم و برنامه ها از سوی وی تهیه شده است و این موضوع جزو اولویت های سال آینده است.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران با بیان اینکه در برنامه در نظر گرفته شده تصمیم به افزایش سرانه سرویس های بهداشتی در سالهای ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ گرفته شده است گفت: در مجموع به جز محله‌ها در فضاهایی که شاهد کمبود سرویس بهداشتی هستیم مجموعه اقداماتی از سوی سازمان زیباسازی و شهرداری های مناطق برای افزایش سرانه سرویس های بهداشتی در نظر گرفته شده است.

یزدانی با اشاره به اینکه سرویس های بهداشتی براساس استانداردهای بین المللی ساخته می شوند گفت: هم اکنون کار ساخت در پنج منطقه از جمله مناطق ۱۸، ۹ و ۱۴ آغاز شده است.

وی با بیان اینکه بودجه ای معادل ۵۰ میلیارد تومان برای ساخت سرویس های بهداشتی در نظر گرفته شده است گفت: سرویس های بهداشتی به دنبال جانمایی مناسب و با رضایت شهروندان ساخته می شود.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران در پاسخ به سوالی مبنی اینکه در برخی از مناطق از جمله بازار تهران به سرویس های بهداشتی بیشتری احتیاج داریم گفت: در این زمینه تفاهم نامه ای با مساجد تنظیم شده است تا بتوانیم از موقعیت سرویس های بهداشتی آنها که بعضاً درب جداگانه دارند استفاده کنیم.

وی ادامه داد: این تفاهم نامه توسط شهرداری منطقه ۱۲ آماده و‌ منعقد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز