خبرگزاری کار ایران

امرودی:

هر ۱۵ روز یک افتتاح فاخر خواهیم داشت

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۹۵۱

رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران گفت: بناست هر ۱۵ روز یک افتتاح فاخر داشته باشیم. حتی در حال حاضر هم اعلام آمادگی کردیم که فردا پردیس تئاتر، موسیقی و بلک باکس باغ کتاب را افتتاح کنیم.

به گزارش ایلنا، حجت‌‌اسلام میثم امرودی در مراسم افتتاح سالن‌های پردیس سینمایی ملت که با حضور پیروز حناچی شهردار تهران، حسین انتظامی رییس سازمان سینمایی کشور ‌و جمعی از اعضای خانه سینما برگزار شد، گفت: بناست سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران هر ۱۵ روز یک افتتاح فاخر داشته باشد. حتی در حال حاضر هم اعلام آمادگی کردیم که فردا پردیس تئاتر و‌ موسیقی و بلک باکس باغ کتاب را افتتاح کنیم.

به گفته وی همچنین چندین سینما که تعطیل بود بازگشایی می شوند. سالن‌های پردیس ملت اولین مجموعه ای است که در زمان حضور من در سازمان افتتاح شد. علاوه بر این، تا آخر خرداد افتتاح داریم.

رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران معتقد است؛ سینما می‌تواند ذایقه مردم ما و امنیت اجتماعی را افزایش دهد و سلامت روانی شهروندان را تضمین کند. سینما و هنر ابزار مهمی هستند که می توانند اوقات فراغت مردم  را پربار کنند.

براساس گزارش شهرنوشت؛ امرودی با بیان اینکه سینمای فاخر می تواند تمدن ساز باشد آن هم در شرایطی که در چله دوم انقلاب بناست تمدن سازی کنیم، افزود: تمدن ملی ما شهید کاظمی، شهید بهشتی و ... هستند. جوامعی که چنین قهرمان هایی ندارد قهرمان سازی می کنند. الان دورانی است که باید از سرمایه ها استفاده کنیم و تمدن ملی را به منصه ظهور برسانیم. سازمان فرهنگی هنری هم آمادگی این کار را دارد و شورای شهر هم مصوبات خوبی در این زمینه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز