خبرگزاری کار ایران

آغاز بکار نخستین پایانه اقماری مسافری شهر تهران

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۸۹۴

نخستین پایانه اقماری پایتخت «علم و صنعت» با هدف دسترسی آسان مسافر به پایانه و استفاده از اتوبوس‌های بین‌شهری صبح فردا، 8 بهمن ماه با حضور سرپرست معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیر عامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارها به بهره برداری خواهد رسید.

به گزارش ایلنا، امیر حسین صدیقی با بیان اینکه نخستین پایانه اقماری شهر تهران با هدف دسترسی آسان مسافران به پایانه و استفاده از اتوبوس بین شهری و کاهش تقاضای سفرهای درون شهری راه اندازی شده است، گفت: این پایانه بصورت پایلوت از حدود 40 روز گذشته مورد بهره برداری قرار گرفته تا نتایج و دستاوردهای آن بررسی شود.

مدیر عامل سازمان پایانه ها و پارک سوارهای شهر تهران تصریح کرد: این پایانه احداث شد تا بخشی از سفرها را پوشش دهد و مسافران مجبور نباشند مسافت زیادی را برای آغاز سفر تا پایانه‌ های غرب، شرق و جنوب طی کنند.

وی گفت: در کنار این مهم، بحث استفاده از تکنولوژی مدرن و ارائه‌ی خدمات مطلوب به مسافران بین شهری از دیگر اهداف راه اندازی پایانه اقماری «علم و صنعت» است.

براساس گزارش روابط عمومی معاونت حمل ونقل و ترافیک شهرداری تهران؛ صدیقی  با بیان اینکه پایانه های اقماری، پایانه های کوچک و محلی هستند که حرکت اتوبوس بین شهری از آن محل و با زمان توقف کوتاه امکانپذیر است اظهار داشت: کاهش تقاضای سفرهای درون شهری، کاهش آلودگی هوا و صوت، کاهش هزینه حمل و نقل از جمله مزایای احداث این گونه پایانه ها است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز