خبرگزاری کار ایران

کشف بیش از ۱۴۳ کیلوگرم تریاک از منزل قاچاقچی زن

asdasd
کد خبر : ۸۶۴۸۷۳

فرمانده انتظامی استان البرز از کشف بیش از ۱۴۳ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ در منزل یک قاچاقچی زن، طی عملیات مشترک پلیس استان های البرز و ویژه غرب استان تهران خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان با اعلام این خبر گفت: در پی انجام اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر، مشخص شد، خانمی به صورت گسترده در امر تهیه و توزیع مواد مخدر فعالیت دارد و به تازگی مقدار قابل توجهی تریاک را از عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر خریداری و در مخفیگاه خود در شهر جدید "پرند" شهرستان "رباط کریم" دپو کرده است.

سردار محمدیان افزود: ماموران پس از اطمینان از صحت اطلاعات، بلافاصله موضوع را به پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی ویژه غرب استان تهران اعلام و اکیپی از ماموران آن پلیس به ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز ملحق و به مخفیگاه متهم اعزام شدند.

این مقام ارشد انتظامی اظهار کرد: در ادامه ماموران با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه وی ۱۴۳کیلو و۱۶۷ گرم تریاک کشف کردند.

فرمانده انتظامی استان البرز در پایان گفت: مبارزه با مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی پلیس البرز است که با انجام اقدامات اطلاعاتی سعی می کنیم از ورود مواد مخدر به استان پیشگیری کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز